تمدید قرار بازداشت نفیسه آزاد و قرار کفالت برای بیگرد ابراهیمی

12 بهمن 1387

تغییر برای برابری: سه تن از اعضای کمپین یک میلیون امضا که روز گذشته در منطقه کوهستانی توچال تهران بازداشت شده بودند صبح امروز، شنبه دوازدهم بهمن ماه، به دادگاه انقلاب اعزام شده و به پرونده های آنان رسیدگی شد.

نفیسه آزاد و بیگرد ابراهیمی و یکی دیگر از این بازداشت شدگان، صبح امروز پس از بازجویی در بازداشتگاه موقت وزرا به دادگاه انقلاب منتقل شدند. در جلسه رسیدگی قاضی سبحانی، با تفهیم اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق تبلیغ علیه نظام برای نفیسه آزاد، قرار بازداشت موقت وی را تمدید کرد که صدور این حکم مورد اعتراض نفیسه ازاد قرار گرفت.

در همین جلسه رسیدگی برای بیگرد ابراهیمی نیز قرار کفالت صادر شد و متهمان پس از دادگاه به پایگاه یکم پلیس امنیت دربند انتقال یافتند و سپس بیگرد ابراهیمی آزاد و نفیسه آزاد به بازداشتگاه وزرا منتقل شد.

ادامه جلسه رسیدگی به پرونده نفیسه آزاد صبح فردا در شعبه یکم دادیاری امنیت دادگاه انقلاب برگزار خواهد شد.

گفتنی است از اولین ساعات صبح امروز دوستان و وکلا و خانواده ی این متهمان با حضور در مقابل دادگاه انقلاب و بازداشتگاه وزرا پیگیر وضعیت بازداشت شدگان بودند.

نفیسه آزاد، بیگرد ابراهیمی و یکی دیگر از اعضای کمپین یک میلیون امضا روز گذشته هنگام جمع آوری امضا و گفتگو با مردم توسط پلیس کوهستان بازداشت شده پس از چند ساعت بازداشت در پاسگاه مستقر در کوهپایه به بازداشتگاه وزرا منتقل شدند.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours