بیانیه شاخه زنان جبهه مشارکت :مادران ایرانی داغدارند

20 تیر 1388

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

روزهای سختی را می گذرانیم . روزهایی که باید به کام همه فرزندان ایران، در پی حضورسبز و پرنشاطشان، شیرین باشد اما نیست. ایام رجبیه است و مناجات و اعتکاف و دعا. روزهای نزول برکات الهی و گشایش ها. اما افسوس که مادران ایرانی داغدارند. داغدار بهترین، فهیم ترین و کوشاترین فرزندان ایران. غیور جوانانی که طی این سی سال پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بالیدند و چون سرو سهی ایستا و سبز در خاک وطن ریشه دوانیدند و متأسفانه این روزها در نهایت ناسپاسی به ناحق در معرض تیغ کین قرار گرفتند و ایستاده در مسیر حق طلبی جان باختند و روحشان از پیکر پاکشان به ملکوت اعلی پرواز کرد.

مادران ایرانی دل نگرانند. دل نگران فرزندانشان، بهترین فرزندان ایران که در مکتب امام راحل درس آزادگی و ظلم ستیزی آموختند و برای جلوگیری از انحراف از راه و مسلک و مرام امام به صحنه آمدند و هم میهنان اسلام خواه و وطن پرستشان را به صحنه آوردند و شور و نشاط آفریدند و حماسه حضور آفریدند و پاداششان ناجوانمردانه سلول های سرد و تاریکی شد که جز با خدایشان نجوا کردن نمی توانند .

مادران ایرانی چشم هایشان پراشک و دل هایشان پرخون است. تعلق خاطرشان به انقلاب و نظامی که خود و فرزندان سلحشور و قهرمانشان در برپایی آن نقش ایفا کرده اند، آنان را بیش از هرچیز به تلاطم می آورد و جوشش درون به خیابانشان کشیده و می کشد تا سپربلای جگرگوشگانشان باشند و لحظه ای دغدغه های مادرانه رهایشان نمی کند. بی اعتنایی به اعتراضات قانونی، خون های به ناحق ریخته شده، محبوس کردن بهترین های وطن اعم از زنان و مردان، ضرب و شتم و جرح جوانان و سالخوردگان و حتی کودکان و مفقود الاثر شدن تعداد زیادی از هم وطنانمان، همه ایرانیان آزادمنش و بیش از همه مادران را جریحه دار کرده است.

کمیسیون زنان و شاخه زنان جبهه مشارکت ایران اسلامی با ابراز تأثر و تأسف شدید از به سخره گرفتن آراء واقعی مردم مشارکت طلب و آزادی خواه و از آن اهانت بارتر حضور معترضانه شان، خواستار پاسخگویی مقامات مسئول در این زمینه است و ضمن سپاس از احساس مسئولیت شهروندان غیرتمند ایرانی در سراسر کشور برای حفظ همبستگی و حضور سبز و مستمرشان با خویشتنداری کامل و نیز تشکر از اقدامات دلسوزان نظام که متأسفانه هنوز شاهد اثرات آن نبوده ایم، استمرار این اقدامات را تا حصول نتیجه ضروری می داند و با ابراز هم دردی با خانواده های داغدیده و متألم از ضرب و جرح و حبس مفقود شدن عزیزانشان، سامان یافتن امور را در اسرع وقت براثر رسیدگی عاجل مسئولان به صلاح نظام می داند و از عقلا و صاحبان تدبیر انتظار دارد به نقش تاریخی خود آگاه گشته با سلب مسئولیت از خود در تبعات و عواقب بی اعتنایی به خواست واقعی مردم و ضرورت بازگشت امنیت و اعتماد و سلامت به جامعه، سهیم و شریک نگردند .

اللهم اجعل عاقبه امورنا خیرا

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours