کاوه مظفری پس از 24 روز با خانواده اش ملاقات کرد

11 مرداد 1388

تغییر برای برابری: امروز کاوه مظفری پس از 24 روز توانست با مادر، پدر و همسر خود ملاقات کند.

کاوه مظفری از اعضای کمپین یک میلیون امضا طی تماسی که روز گذشته با خانواده خود داشت اعلام کرد که می توانند امروز به ملاقات وی بیایند. به گفته خانواده وی این ملاقات 20 دقیقه و به صورت کابینی انجام شد. مادر وی می گوید: “در کل روحیه کاوه خوب بود اما به نظر لاغرتر از گذشته می رسید.”

بنا به دستور آیت الله شاهرودی مبنی بر آزادی بازداشت شدگان اخیر و رسیدگی به وضعیت آنها، هفته گذشته حدود 180 نفر طی روزهای سه شنبه و جهارشنبه آزاد شدند اما از روز چهارشنبه روند آزادی تقریبا متوقف شده است. به گزارش خانواده ها،‌ تکلیف باقی بازداشت شدگان اخیر نه تنها مشخص نشده بلکه بسیاری از آنها بازجویی های طولانی مدت و دشواری را در اواخر هفته گذشته متحمل شدند.

همسر کاوه، گرچه روحیه او را خوب توصیف می کند اما نسبت به ادامه بازجویی ها و مشخص نشدن وضعیت پرونده وی با توجه به اتفاقات روز گذشته نگران است و می گوید: “بسیاری از بازداشت شدگان روز 18 تیر آزاد شدند اما نمی دانیم چرا و بر چه اساسی همچنان کاوه را در بازداشت نگه داشته اند. معاون امنیت هیچ جوابی به ما نمی دهد. بازپرس پرونده را هم اصلا نمی شود دید. تنها پاسخی که در این روزها می شنویم نمی دانم است.”

کاوه مظفری روز 18 تیر ماه در حالی که تنها دو هفته از آزادی اش می گذشت دستگیر شد و اکنون 24 روز است که در زندان اوین بازداشت است.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours