زهرا کریمی طلسم چینی ها را شکست و طلا گرفت

15 آبان 1388

ایلنا: دومین روز از مسابقات ووشوی داخل سالن ویتنام، با یک شگفتی همراه شد که زهرا کریمی با پیروزی مقابل حریف چینی خود که از قهرمانان پرآوازه جهان به شمار می رود ضمن کسب مدال طلا طلسم شکست ناپذیری چینی ها را در رده بانوان شکست.

به گزارش ایلنا، در فینال 60- کیلوگرم صبح امروز پنج شنبه زهرا کریمی موفق شد طی دو راند متوالی حریف قدرتمند چینی را شکست دهد و مدال خوشرنگ طلا را بر گردن بیاویزد، این برای اولین بار است که در سانشوی بانوان موفق به شکست حریفان چینی می شویم که زهرا کریمی این مهم را به ثبت رساند.

اما در وزن 48- کیلوگرم خدیجه زینال زاده طی دو راند متوالی نماینده هنگ کنگ را مغلوب کرد تا در فینال با نماینده ویتنام مبارزه کند.

در وزن 70- کیلوگرم فاطمه دهقان با حساب 2 بر صفر از نماینده ویتنام شکست خورد تا برای کسب مدال نقره با نماینده هند روبرو شود، در این وزن نماینده ویتنام طلا گرفت.

بدین ترتیب روز جمعه زینال زاده برای کسب مدال طلا، فاطمه دهقان برای کسب مدال نقره و در وزن 56- کیلوگرم هم مریم توکلی با حضور در فینال برای کسب مدال طلا مبارزه خواهند کرد. ضمناً در بخش تالو تیم سه نفره دوئیلین بانوان متشکل از میترا عباسی، محبوبه کریمی و ارغوان جلالی نیز فردا به اجرای فرم خواهند پرداخت.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours