نگرانی خانواده زارع کهن از وضعیت سلامت وی

26 آبان 1388

نوروز: خواهر نفیسه زارع کهن با ابراز نگرانی از سلامت جسمی خواهرش گفت: در طول ۱۴ روز گذشته که از بازداشت نفیسه می گذرد هیچ اطلاعی از او نداریم و با توجه به بیماری قلبی او نگران سلامتش هستیم.

مژگان زارع کهن در گفت و گو با پارلمان نیوز تاکید کرد: در طول ۱۴ روز گذشته که نفیسه به همراه همسرش حجت بازداشت شده اند حجت تا کنون 3 بار تماس تلفنی داشته اما به نفیسه اجازه تماس داده نشده است.

وی تاکید کرد تنها تماس کوتاه تلفنی نفیسه در همان روز بازداشت بود که خبر بازداشت خود را داد.

زارع کهن با بیان اینکه در طول ماههای اخیر نفیسه از ناراحتی تپش قلب و درد شدید معده رنج می برد افزود: ما به شدت نگران سلامت نفیسه هستیم ومی ترسیم عدم تماس تلفنی او به دلیل بیماری یا مشکل خاص برای او باشد.

خواهر نفیسه زارع کهن تصریح کرد:علی رغم وعده دادستان تهران که گفته بودند بعد از ده روز برای ملاقات با نفیسه مراجعه کنید روز گذشته به دادستانی رفتیم که گفتند دادستان تشریف ندارد و به اوین برای ملاقات حضوری رفته است.

وی افزود: پس از آن به سرعت خود را به اوین رساندیم که شاید به ما اجازه ملاقات بدهند اما با ارائه نامه درخواست ملاقات به داخل اوین گفتند هنوز بازجویی ها ادامه دارد و اجازه ملاقات ندادند.

زارع کهن با بیان اینکه با توجه به بیماری نفیسه قصد داشتیم تعدادی لباس و مقداری خرما و خوراکی برای او بدهیم گفت:متاسفانه این وسایل را هم از ما قبول نکردند.

وی تاکید کرد:دادستان محترم پیش از این گفته بودند که نفیسه و حجت ممنوع الملاقات نیستند و گفته بودند که ملاقات با زندانی از حقوق شهروندی است اما در این ۱۴ روزر به ما اجازه ملاقات ندادند و ما را از خبر سلامت آنها هم محروم کردند.

وی با انتقاد از اینکه زمان بازجویی ها این همه به طول انجامیده است گفت:امیدواریم در روزهای آینده اجازه ملاقات و یا تماس تلفنی با نفیسه را به ما بدهند.

زارع کهن گفت:حجت شریفی همسر نفیسه نیز در سه بار تماس تلفنی خود نگران وضعیت نفیسه بوده و از ما در باره او سوال کرده است.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours