بی‌خبری مطلق از بهمن احمدی امویی در آستانه برگزاری دادگاه

7 آذر 1388

محاکمه بهمن احمدی امویی، روزنامه نگار و تحلیل گر اقتصادی روز شنبه 21 آذر ماه در حالی برگزار می‌شود که وی هم اکنون در سلول انفرادی و در بی‌خبری کامل به سر می‌برد.

محاکمه بهمن احمدی امویی، روزنامه نگار و تحلیل گر اقتصادی که در شامگاه سی ام خردادماه امسال بازداشت شده، روز شنبه 21 آذر ماه در شعبه 26 دادگاه انقلاب برگزار می شود. این در حالی است که احمدی امویی هم اکنون در سلول انفرادی و در بی خبری کامل به سر می برد.

به گزارش نوروز، بهمن احمدی ده روز قبل از بند 350 زندان اوین که یکی از بندهای عمومی این زندان محسوب می شود به سلول انفرادی منتقل شده است و از آن زمان تاکنون هیچ تماسی با خانواده خود نداشته و بستگان او نیز هیچ اطلاعی از وضعیت این روزنامه نگار زندانی در دست ندارند.

خانواده بهمن امویی همچنین می گویند که وقتی هفته گذشته برای ملاقات با فرزندشان به زندان اوین مراجعه کردند مسولان اعلام کردند که او ممنوع الملاقات است و حق هیچ تماسی با خانواده اش را ندارد . هم بندی های این روزنامه نگار می گویند که او پس از اعتراض به وضعیت نامناسب رفاهی و بهداشتی بند 350 اوین به زندان انفرادی منتقل شده است.

بهمن احمدی اموئی 30 خرداد ماه سال جاری یعنی درست یک هفته بعد از انتخابات ریاست جمهوری به همراه همسرش در منزل شان بازداشت و به بند 209 زندان اوین منتقل شدند. ژیلا بنی یعقوب همسر وی پس از دوماه از زندان آزاد شد اما بهمن پس از گذشت پنج ماه در زندان به سر می برد و از تاریخ آزادی اش نیز اطلاعی در دست نیست.

خانواده بهمن از مسولان تقاضا دارند که هر چه زودتر و با توجه به اینکه تاریخ دادگاه این روزنامه نگار نیز نزدیک است او را از سلول انفرادی خارج کرده و شرایط تماس و ملاقات او را با خانواده و وکیلش فراهم سازند تا در یک شرایط انسانی و مناسب در جلسه دادگاه خود حضور پیدا کند. آنها همچنین از مسوولان می خواهند که هر چه زودتر زمینه آزادی این روزنامه نگار دربند را فراهم آورند.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours