2 خبر ورزشی: جام دو حذفی فوتبال زنان / مرجان کلهر، اسکی باز ایرانی آسیب دید

2 اسفند 1388

ایسنا: تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام دو حذفی فوتبال بانوان مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با انجام رقابت هایی در دور یک هشتم نهایی رقابت‌های جام دو حذفی فوتبال بانوان، چهره 6 تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها مشخص شد.

در این رقابت ها دیدار تیم‌های پرسپولیس دهداران شبانگاه و مهرورزان زاهدان با نتیجه 8 بر یک به سود قرمز پوشان پرسپولیس خاتمه یافت.

هیرسا ورزش تهران با حساب 3 بر صفر مغلوب تیم نفت امیدیه شد. اوج نصر فارس در دیداری پرگل با نتیجه 8 بر صفر جام جم یزد را مغلوب کرد. امید کنگان بوشهر در دیداری یک طرفه با نتیجه 13 بر یک مغلوب سرخ‌پوشان گرگان شد. دیدار تیم‌های پالایش گاز ایلام و صداسیستم قم به دلیل انصراف تیم قم به خاطر کمبود امکانات مالی، با راه یابی ایلام به مرحله یک چهارم نهایی پایان یافت. همچنین با انصراف تیم بندرعباس، شهرداری لوشان گیلان از مرحله مقدماتی صعود کرد. دیدار تیم‌های آی تی تیس یزد و صدرای شیراز شنبه (امروز)انجام خواهد شد. دیدار تیم‌های صدرای زیراب با گرانول مروارید یزد نیز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

مرجان کلهر آسیب دید

فارس: به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، صبح جمعه به وقت محلی تمرینات تیم ملی اسکی در پیست ویستلر برگزار شد که مرجان کلهر تنها بانوی ایرانی حاضر در بازی‌های المپیک زمستانی ونکوو در حین تمرین مارپیچ بزرگ و در زمان عبور از دروازه‌ها تعادل خود را از دست داد و چند متر پرتاب و مصدوم شد.

کلهر بلافاصله به بیمارستان دهکده‌ منتقل و تحت مداوا قرار گرفت. از دست‌ها و سر پرچم دار کاروان ایران عکس و سی تی اسکن گرفته شد که نتایج آن نشان از سلامتی ملی پوش ایران داشت.

پزشکان تمرین فردا را برای کلهر ممنوع کردند و وی باید دو روز دیگر برای آزمایش نهایی به بیمارستان دهکده مراجعه کند تا اگر مشکلی وجود نداشت تمریناتش را از سر بگیرد.

ملی پوشان ایران در ونکوور به دلیل عادت نداشتن به پیست یخی شرایط سختی را تجربه می کنند.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours