طرح امنیت اجتماعی و راه‌اندازی مجدد گشت‌های ارشاد به زودی اجرا می شود

4 اردیبهشت 1389

خبرگزاری بین المللی زنان ایران : جانشین فرمانده نیروی انتظامی از اجرای طرح‌های جدید برای افزایش احساس امنیت خبر داد و اعلام کرد: برای اجرای این طرح‌ها با دستگاه قضایی هماهنگی به عمل آمده است .

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری زنان ایران ، سردار رادن امروز در حاشیه مراسم معارفه جانشین فرماندهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت : در آینده‌ای نزدیک شاهد اجرای طرح‌هایی خواهیم بود که موجب افزایش احساس امنیت در تهران و کشور خواهد شد.

وی اظهار داشت : برای مقابله با گردنکشان و متجاوزان به حقوق مردم با دستگاه قضایی هماهنگی شده و این تبهکاران مورد برخورد پلیس قرار خواهند گرفت.

سردار رادان افزود : در اجرای این طرح‌ها دغدغه‌های مردم را مورد نظر قرار داده و برطرف می‌کنیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اجرای فرامین مقام معظم رهبری در بحث امنیت اجتماعی گفت : ما سرباز ولایت هستیم و عوامل ولایت فقیه را به طور کامل انجام می‌دهیم هر طرحی که متوجه پلیس شود به اجرا درخواهد آمد.

سردار رادان در مورد اجرای طرح امنیت اجتماعی و راه‌اندازی مجدد گشت‌های ارشاد گفت : جزئیات طرح‌های جدید نیروی انتظامی به زودی ابلاغ و اجرا خواهد شد.

وی در باره برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در محل نمایشگاه بین‌المللی گفت : قرار بر این بود که در نمایشگاه بین‌المللی فقط نمایشگاه‌های تخصصی کم مخاطب برگزار شود اما در نمایشگاه‌های پر مخاطب موجب افزایش 50 درصدی ترافیک در اطراف نمایشگاه بین‌المللی می‌شود .

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours