اولین تماس تلفنی محبوبه خوانساری از زندان اوین / دومین تماس اعظم ویسمه با خانواده‌اش

15 خرداد 1389

اولین تماس تلفنی محبوبه خوانساری از زندان اوین

محبوبه خوانساری، روزنامه نگار و وبلاگ نویس در اولین تماس تلفنی با خانواده اش از زندان اوین از حال خود خبر داد و برخورد ماموران و مسوولان زندان را مناسب توصیف کرد.

به گزارش تا آزادی روزنامه نگاران زندانی، خوانساری در این تماس تلفنی و گفت و گوی چند دقیقه ای با مادرش و تبریک روز مادر ،گفته است در زندان اوین به سر می برد.

خانواده اش، می گویند او روحیه خوبی داشته و از آنها خواسته در برابر پیشامد اخیر صبور باشند.

محبوبه خوانساری نیمه شب دهم خرداد در خانه اش بازداشت شد. هنوز از دلیل دستگیری این روزنامه نگار اطلاعات دقیقی در دست نیست و خانواده اش نیز از این موضوع متعجبند.

به گفته آنها خوانساری در یک سال اخیر بیشتر زمانش را در خانه و در حالی گذرانده که مشغول نگارش پایان نامه و ادامه تحصیل بوده و فعالیت سیاسی نداشته است

آنها با تکذیب هر گونه همکاری این روزنامه نگار با سایت های خبری فیلتر شده یا خارجی تاکید کردند دخترشان در یک سال گذشته فعالیت های خبری و رسانه ای را دنبال نمی کرده است.

پیش از این برخی سایت های خبری نزدیک به دولت با ذکر شایعاتی بدون منبع ادعا کرده بودند این روزنامه نگار به دلیل همکاری با برخی سایت های فیلتر شده و رسانه های بیرونی دستگیر شده است .

خوانساری از خبرنگاران با سابقه در حوزه شهری است و سال ها به عنوان گزارشگر حوزه خبری شهرداری و شوراها با باشگاه خبرنگاران جوان همکاری داشت.

در کارنامه حرفه ای او همکاری با روزنامه های اصلاح طلب چون سرمایه و کارگزاران و نشریات تخصصی به چشم می خورد اما زمینه کاری او عمدتا در حوزه های اجتماعی و شهری متمرکز بوده است.

دومین تماس اعظم ویسمه از زندان

اعظم ویسمه، خبرنگار بازداشتی پارلمان نیوز طی تماس با خانواده از سلامتی حال خود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، اعظم ویسمه در این تماس با مادر و برادر خود صحبت کرده است.

به گفته برادر او، ویسمه از روحیه خوبی برخوردار بوده است و گفته که همچنان در انفرادی به سر می‌برد.

با توجه به بیماری معده اعظم ویسمه، خانواده‌اش نگران وضعیت معده او بودند که او در پاسخ گفته است در رابطه با این بیماری، مراقبت‌های مناسبی از سوی مسئولان زندان صورت گرفته است و در حال حاضر با مشکل خاصی مواجه نیست.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours