دستگیری صد و پانزده تن در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی

18 خرداد 1389

مهر: سردار علیرضا اکبرشاهی فرمانده انتظامی استان تهران از دستگیری 115 نفر تن از شهروندان که از ایشان به عنوان “اراذل و اوباش” باد می شود ، طی اجرای طرح امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش مهر، فرمانده انتظامی استان تهران پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری چهارمین مرحله اجرای طرح امنیت اجتماعی استان تهرن افزود: این تعداد از ابتدای خردادماه جاری تاکنون شناسایی و دستگیر شدند.

وی دلیل دستگیری این افراد را لزوم رعایت نظم عمومی و برقراری آرامش عنوان کرده است.

سردار اکبرشاهی در پاسخ به پرسش علت آزاد شدن این افراد پس ازمدت کوتاه و برگشتن آنها به متن جامعه تاکید کرد: حدود وظایف پلیس و حیطه فعالیت های این دستگاه انتظامی در قانون مشخص شده است و این ارگان نیز تنها به وظایف قانونی خود در راستای برقراری نظم و امنیت عمومی عمل می کند.

رئیس پلیس استان تهران نتایج اجرای طرح های اجتماعی در سطح استاتن تهران را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این طرح در قالب های متعدد شامل، شناسایی و جمع آوری معتادین پر خطر، مبارزه با متخلفین اقتصادی، برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و دستگیری اراذل و اوباش از ابتدای امسال تا کنون اجرا شده است.

سردار اکبرشاهی بیان داشت: طرح امنیت اجتماعی تعطیل شدنی نیست و با قوت هرچه بیشتر به عنوان یکی از اولویت های مهم برنامه پلیس در سطح استان و شهرستانهای استان تهران اجرا می شود.

فرمانده انتظامی استان تهران از همراهی و همکاری دستگاه قضایی در اجرای طرح امنیت اجتماعی خبر داد.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours