دبیر جشنواره حجاب و عفاف: تقدیر از آرایشگرانی که مشتریان خود را امربه‌معروف و نهی‌از منکر می‌کنند

15 تیر 1389

ایلنا: دبیر جشنواره حجاب و عفاف گفت: در این جشنواره از آرایشگرانی که حجاب و عفاف را در آرایشگاه خود رعایت و مشتریان خود را امر به معروف و نهی‌ازمنکر می‌کنند، آرایشگرانی که عضو خانواده شهداء، ایثارگران و جانبازان هستند و همچنین آرایشگرانی که در مسابقات علمی و جشنواره‌های آرایشگری رتبه برتر کسب کرده‌اند، تقدیر می‌شود.
علی عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در 10 خرداد ماه گردهمایی با حضور روسای اتحادیه‌های صنفی مراکز استان‌های سراسر کشور برگزار شد و در این جلسه معیارها و ملاک‌های انتخاب آرایشگران برتر مورد بررسی قرار گرفت.

او ادامه داد: آرایشگرانی که فرهنگ حجاب و عفاف را در آرایشگاه رعایت می‌کنند و مشتریان خود را امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند و همچنین آرایشگرانی که از خانواده‌های شهداء، ایثارگران و جانبازان هستند و آرایشگرانی که در جشنواره‌های علمی و مسابقات آرایشگری برگزیده شده‌اند، توسط اتحادیه‌های صنفی استان‌های مختلف به جشنواره معرفی شده‌اند تا به عنوان آرایشگر برتر برگزیده شوند.

دبیر جشنواره عفاف و حجاب گفت: در این جشنواره از 600 آرایشگر زن و مرد برگزیده تجلیل می‌شود.

عابدی اظهار کرد: در این جشنواره روسای اتحادیه‌های صنفی، برخی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، نمایندگان شورای اصناف و نمایندگان وزارت بازرگانی شرکت می‌کنند.

دبیر جشنواره حجاب و عفاف در پاسخ به این سئوال که آیا از همه استان‌ها نمایندگانی از آرایشگران حضور دارند یا خیر، گفت: اتحادیه صنفی اکثر استان‌ها، نمایندگانی را معرفی کرده‌اند، اما برخی از اتحادیه‌های صنفی استان‌ها همکاری لازم را انجام ندادند.

او گفت: در این جشنواره تلاش می‌شود که به آرایشگران به عنوان کسانی که کار خدماتی انجام می‌دهند، نگاه نشود، آرایشگری یک هنر است و از آنجایی که مردم به آرایشگران خود خیلی اعتماد دارند باید آرایشگران کار فرهنگی و اجتماعی انجام دهند و بتوانند در راستای فرهنگ حجاب و عفاف مثبت عمل کنند.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours