جنبش وبلاگی مخالفت با شکستن حرمت چادر: «چادرم را لگد نکنید » / وبلاگ گلدختر و یکسری وبلاگ های همفکر دیگرش

6 شهریور 1389

وبلاگ گلدختر: سکینه آشتیانی! این روزها اسمش را خیلی شنیدید! تصویرش را هم خیلی دیدید!

مصاحبه ایی از این زن در تلویزیون پخش شد، زنی با چادری روی سر!
سوال من اینجاست، چرا قداست چادر را به زیر می کشید؟…

باز نگویید این گلدختران آن طور به چادر رنگی گیر دادند، و حالا به این! فکر کنم قضیه چادر رنگی را برایتان مشخص کردیم که چرا مخالفت میکنیم.

قبل از اینکه خنجر را از رو بکشید و بگویید نوع پوشش که بطور مطلق نماد طرز تفکر نیست، یا همین الان هزارتا دختر چادری را نشانتان می دهم که تفکر ضد حجاب دارند! بهتان می گویم، اینجا موضوع چیز دیگریست، اینجا کسی نخواسته ترویج حجاب کند!
حرف بر سر قداست چادر ست، چادری که با نام ارثیه فاطمه زهرا (س) به زنان امروزمان می شناسیمش!

چرا دستگاه های دولتی و همین رسانه ی ملی! طوری چادر و حجاب را به مردم نشانمی دهد تا این ذهنیت برای مخاطب ایجاد شود که هر چه بیچاره بدبخت، دزد و بی کس و کار چادر بر سر میکند؟!

کلا اینگار این رسم شده، هرچه فاطمه زهرا حسن حسین اکبر ریشو چادری یقه بسته ، بشوند تو سری خور و بدبخت!

این یک طرف قضیه ست، طرف دیگه اش شاهکارتر است!

بازیگرانی که پشت صحنه نیمچه روسری را به زور روی سر خودشان نگه میدارند،و عکس و پوسترهایشان مغازه ها و بوتیک ها را پر کرده، جلوی دوربین نقش دختران محجبه را بازی میکنند! خب این یعنی چه؟

یا رومی روم، یا زنگیه زنگ! وقتی این تناقضات دیده شود چه برداشتی خواهد شد؟ هان؟

نمیخواهم صدایم به همین جا ختم شود، انگار این لگد کردن ها تمامی ندارد، دعوت میکنم از طلبه های ونوسی ، نسیم حیات، یکی حجاب، زهرا اچ بی، چشم و چراغ، حجاب در عصر ما، چادر مشکی، شیخ معصومه، یک وجب دل، قلم زن، چرا حجاب، دختر حزب اللهی، اسکالپل، ترویج چادر، gema ، دودینگ هاوس ، کشکول جوانی ، مادرانه ، منبرنت ، هابیل ، نم نمک بنویسن و صدایشان را بلند کنند، دوست ندارم این حلقه به همین جا ختم شود، هر کدام از دوستان دعوت شده از دیگر دوستانشان بخواهند که ساکت نباشند و دفاع کنند از قداست ارثی که بهشان رسیده.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours