مواد جنجال‌برانگیز لایحه حمایت از خانواده باید با حضور رئیس مجلس نهایی شود

21 شهریور 1389

ایلنا:یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی پیشنهاد کرد با توجه به حساسیت‌هایی که در رابطه با مواد 22، 23 و 24 لایحه حمایت خانواده وجود دارد بهتر است رئیس مجلس در یکی از جلسات کمیسیون حقوقی و قضایی حاضر شود تا با حضور او تصمیم نهایی در رابطه با این مواد اتخاذ شود.

موسی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایلنا گفت: در طی سه جلسه گذشته کمیسیون حقوقی و قضایی بحث‌هایی زیادی در رابطه با سه ماده 22، 23 و 24 لایحه حمایت از خانواده انجام شد.

او ادامه داد: در یکی از جلسات این کمیسیون نیز از برخی نمایندگان زن ادوار مجلس و برخی فعالان حقوق زن نیز دعوت شد تا نظرات خود را در رابطه با این مواد ارائه کنند، اما با توجه به اینکه تصمیم‌گیری در رابطه با این سه ماده بسیار دشوار است و افکار عمومی جامعه نیز نسبت به این مواد حساس هستند پیشنهاد من این است که علی لاریجانی رئیس مجلس در یکی از جلسات کمیسیون حقوقی و قضایی حاضر شود و با حضور ریاست مجلس تصمیم نهایی در رابطه با این مواد گرفته شود.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی گفت: با توجه به اینکه حساسیت‌های زیادی نسبت به این مواد لایحه وجود دارد و باید تصمیم گیری در رابطه با این مواد به گونه‌ای باشد که هم زنان راضی باشند و هم موازین شرعی رعایت شود، حضور رئیس مجلس در کمیسیون حقوقی و قضایی می‌تواند راهگشا باشد.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours