مواد ارجاعی لایحه حمایت از خانواده در کمیته حقوقی خصوصی مجلس

2 آبان 1389

خبرگزاری بین المللی زنان : کمیته حقوق خصوصی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از فردا یکشنبه، بررسی مواد ارجاعی لایحه حمایت خانواده را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری زنان ، اختلاف نظر نمایندگان درباره مواد 22 تا 24 لایحه حمایت خانواده هنگام رسیدگی به این لایحه در صحن علنی مجلس موجب شد علی لاریجانی تصمیم بگیرد مواد مذکور را برای بررسی مجدد به کمیسیون تخصصی‌اش ارجاع دهد.

بر این اساس اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بررسی اولیه و تصویب ماده 22 لایحه مذکور تصمیم گرفتند این مواد را برای بررسی کارشناسی بیشتر‌ به کمیته حقوق خصوصی این کمیسیون ارجاع دهند.

کمیته حقوق خصوصی مجلس که متشکل از 5 نفر است، وظیفه خطیر بررسی مواد ارجاعی لایحه حمایت از خانواده را بر عهده دارد و پس از تصویب مواد مورد اختلاف، آنها را به صحن کمیسیون ارائه خواهد داد و کمیسیون نیز مواد ارجاعی را ضمن بررسی پایانی برای تصویب نهایی به صحن علنی مجلس ارجاع خواهد داد.

بر اساس این گزارش نخستین جلسه کمیته حقوق خصوصی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس برای بررسی مواد 22، 23 و 24 لایحه حمایت از خانواده عصر فردا یکشنبه تشکیل می‌شود.

البته در جلسات این کمیته کارشناسانی از قوه‌قضائیه و مرکز پژوهش‌ های مجلس نیز حضور خواهند داشت تا این مواد با نگاه جامع‌تری بررسی و تصویب شود.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours