چیستا یثربی “اسرار انجمن ارواح ” را نقد می کند

3 آبان 1389

خبرگزاری بین المللی زنان : مجموعه داستانی«اسرار انجمن ارواح» نوشته چیستا یثربی چاپ انتشارات کتاب نامیرا با حضور نویسنده 9 آبان در فرهنگسرای انقلاب نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری زنان ، چهارمین گردهمایی علاقمندان ادبیات داستانی و اعضای کانون داستان‌نویسان «نگاهی دیگر» فرهنگسرا، به نقد و بررسی مجموعه داستانی «اسرار انجمن ارواح» نوشته چیستا یثربی اختصاص دارد.

در این نشست مهمترین و کاربردی‌ترین مباحث داستان‌نویسی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد و سپس با طرح موضوعات تخصصی‌تر درحوزه داستان نویسی وادییات ادامه می‌یابد.

در این برنامه قرار است اعظم چیستا یثربی(نویسنده)، خانم نوبخت (منتقد) و محمدرضا گودرزی (نویسنده ومنتقد) و جمعی از داستان‌نویسان حضور یابند.

«اسرار انجمن ارواح» عنوان سومین مجموعه‌ داستان چیستا یثربی است که به تازگی منتشر شده است. این مجموعه،‌ داستان‌های این نویسنده را از بعد از سال 79 تاکنون شامل می‌شود.

او با اشاره به این‌که برخی از این قصه‌ها قرار بوده در فیلم «دعوت» ابراهیم حاتمی‌کیا که او نویسنده‌ آن بوده است، استفاده شود، داستان ‌«ورشکسته» این مجموعه را داستانی دانست که حاتمی‌کیا به آن علاقه‌ی زیادی داشته؛ اما چون معتقد بوده است می‌تواند یک فیلم‌نامه‌ جدا باشد، در فیلم «دعوت» استفاده نشده است.

علاقمندان به عضویت در کانون داستان نویسنان «نگاهی دیگر» و حضور در گردهمایی می‌توانند هر روز تا 9 آبان ماه جاری از ساعت 8الی 16 به نشانی : بزرگراه نواب صفوی تقاطع خیابان کمیل ، اپتدای کمیل شرقی ، فرهنگسرای انقلاب واحد فرهنگی مراجعه کنند و یا برای حضور در برنامه در مورخ 9 آبان ماه از ساعت 17الی 19 به تالار سپیده فرهنگسرا مراجعه کنند و یا با تلفن‌های 55419058و9 تماس بگیرند.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours