رسانه های فعال در ترویج ازدواج، یارانه بیشتری دریافت می کنند

13 آبان 1389

خبرگزاری بین المللی زنان : معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تشویق جوانان به ازدواج یک ضرورت اجتماعی و رسالت مطبوعاتی است، تاکید کرد: رسانه های فعال در امر ازدواج، یارانه بیشتری دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری زنان رامین همچنین وعده داد که رسانه هایی که در امر ازدواج فعالیت کنند و برای برگزاری هفته ازدواج نیز فعال باشند و بهترین عملکرد را در تشویق جوانان و تسهیل امر ازدواج داشته باشند، مورد حمایت و پشتیبانی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار خواهند گرفت.

وی در باره چگونگی حمایت و پشتیبانی از رسانه هایی که در زمینه ترویج و تشویق جوانان به ازدواج فعالیت می کنند، توضیح داد: حمایت ما به شیوه های مختلف خواهد بود و از آنجا که ازدواج و تشویق جوانان به ازدواج، یک ضرورت اجتماعی است، رسانه ای که این امر را پیگیری می کند، درحقیقت رسالت مطبوعاتی خود را به نحو احسن انجام داده است و با توجه به اینکه تقسیم بندی یارانه ها براساس انجام رسالت مطبوعاتی برنامه ریزی می شود، این رسانه ها از یارانه بیشتری برخوردار می شوند.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از برگزاری جشنواره ازدواج و رسانه همزمان با هفته ازدواج جوانان خبر داد و گفت: ار رسانه های فعال در حوزه ازدواج و مسایل مربوط به آن در جشنواره ازدواج و رسانه، تجلیل و حمایت می کنیم.

هفته ازدواج، از هفدهم تا بیست و سوم آبان ماه جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
رامین در ادامه به ملاک های مناسب برای ازدواج جوانان اشاره و خاطرنشان ساخت: تعیین ملاک های درست، از جمله پرهیز از مادی گرایی و تجمل گرایی و پرهیز از هزینه های زاید و مراسمهای پوشالی که امروز بر بسیاری از قشرهای اجتماعی تحمیل شده است، جزو آموزه هایی است که ازدواج صحیح، آسان و پایدار را به جامعه باز می گرداند.
وی همچنین، نقش مطبوعات و رسانه ها در ترویج ازدواج های آسان و کاهش سن ازدواج را مهم ارزیابی کرد و گفت: رسانه ها، می توانند بینش صحیح و بصیرت عمیق را به جامعه منتقل کنند.
کد خبر :

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours