مخالفت با حضور میترا حجار در برنامه زنده سیما

20 آذر 1389

جهان نیوز: برنامه سینمایی هفت، جمعه شب گذشته با اجرای فریدون جیرانی به نمایش در آمد و تا ساعت ۲ بامداد نیز ادامه داشت.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر جهان، در این برنامه یک نظرسنجی پیامکی درباره موفق‌ترین کارگردان فیلمهای مذهبی در سینمای ایران برگزار شد، که در آن داوود میرباقری به عنوان موفق‌ترین کارگردان ایرانی با بیشترین آرای شرکت کنندگان شناخته شد.

در ادامه امیر قادری منتقد سینما به عنوان منتقد مهمان به تحلیل فیلم آناهیتا ساخته حمیدنژاد پرداخت و گفت: «خوشبختانه فیلم آناهیتا از معدود فیلمهایی است که به سمت موضوعی جدید و به روز در دنیا رفته است. امیر قادری در ادامه این فیلم را یک تریلر ماورایی نامید و انتقاداتی را از فیلم بازگو کرد.

در این برنامه علی رغم آنکه قرار بود میترا حجار حضور داشته باشد، ولی به دلایلی وی امکان راهیابی به این برنامه را پیدا نکرد. این موضوع باعث ناراحتی کارگردان آناهیتا شد و حمیدنژاد در سخنانی به انتقاد تند از عملکرد تلویزیون پرداخت.

حمیدنژاد گفت: «من از این اقدام تلویزیون متأثر شدم. خودم در زمان تولید فیلم به خاطر حضور میترا حجار از نظر روحی و روانی بسیار زیر فشار بودم.» وی ادامه داد: «هم اکنون سریالی از حجار با عنوان گمشده در حال پخش است. چرا تلویزیون نمی‌گذارد بازیگر یک فیلم با مخاطبانش ارتباط برقرار کند؟»

حمیدنژاد در ادامه گفت: «قرار است یکشنبه فیلم آناهیتا با حضور بازیگرانش در دو سانس عصر نمایش داشته باشد. من از همین جا اعلام می کنم که مخاطبان فیلم آناهیتا می توانند روز یکشنبه در سینما قدس با عوامل و بازیگر فیلم دیدار و گفت و گو داشته باشند.»

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours