مزایای و حقوق زنانی که از آیین‌نامه دورکاری استفاده کنند کسر نمی‌شود

23 آذر 1389

ایسنا : رییس مرکز امور زنان و خانواده‌ ریاست جمهوری با تاکید بر این که مزایا و حقوق کسانی که از آیین‌نامه «دور کاری» استفاده می‌کنند، کسر نخواهد شد، به زنان شاغل توصیه کرد تا از فرصت به وجود آمده استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار «زنان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مریم مجتهدزاده در جمع خبرنگاران با اشاره به این که بر اساس طرح دور کاری دولت به جای خرید وقت، خرید خدمت می‌کند، یادآور شد: از این طریق می‌توان میان اشتغال زنان و امنیت خانواده‌ ارتباط برقرار کرد.

وی با اشاره به پیشنهاد مرکز امور زنان در زمینه اجرای طرح دور کاری به هیات دولت، تصریح کرد: بر اساس پیشنهاد مرکز، زنان دارای فرزند به ویژه‌ افراد دارای فرزند معلول و نیز زنانی که دارای همسر بیمار هستند، در اولویت استفاده از آیین‌نامه دور کاری قرار می‌گیرند.

رییس مرکز امور زنان و خانواده‌ در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تعیین تکلیف طرح کاهش ساعت کاری زنان شاغل، اظهار کرد: با اجرای آیین‌نامه دورکاری، مشکلات ناشی از اشتغال زنان برطرف خواهد شد.

وی در ادامه تصویب طرح دورکاری را یکی از موفقیت‌های دولت دهم برشمرد و اضافه کرد: معاونت نیروی انسانی و سرمایه‌ انسانی رییس جمهور، مشغول بررسی پیشنهادات مرکز امور زنان درباره آیین‌نامه دورکاری است.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours