بازپرس پرونده وکالت شیرین عبادی و پوربابایی برای پرونده محبوبه کرمی را پذیرفت

13 مرداد 1387

مدرسه فمینیستی: صبح روز یکشنبه سیزدهم مرداد، محبوبه کرمی از زندان اوین به دادگاه انقلاب منتقل شد تا به آخرین دفاعیات خود بپردازد.

محبوبه کرمی در تماس خود از زندان اوین عنوان داشت که امروز در حالی به آخرین دفاعیات خود پرداخته که پیش از این توسط هیچ مقام قضایی تفهیم اتهام نشده است. وی که در تاریخ 24 خرداد ماه دستگیر و همچنان در زندان اوین در بازداشت است، موارد اتهامی خود را «اقدام علیه امنیت ملی از طریق شرکت در تجمع»، «تبلیغ علیه نظام»، «تشویش اذهان عمومی» و درگیری با نیروی پلیس خواند. کرمی در آخرین دفاعیات خود کلیه اتهامات وارده را رد کرده است.

همچنین به گفته وکیل پرونده، امروز وکالت پوربابایی و شیرین عبادی توسط بازپرس پرونده، آقای موسوی پذیرفته شده است.

محبوبه کرمی برگه ای را مبنی بر عدم توان پرداخت وثیقه تعیین شده به قرار صد میلیون تومان، امضا کرده و مجددا به زندان منتقل شد.

انتقال مجدد کرمی به زندان در حالی صورت میگیرد که مادر سالخورده وی بعد از انجام عمل جراحی سنگینی که در طول بازداشت دختر خود انجام داد، همچنان در بستر بیماری به سر می برد و توان نگهداری از پدر بیمار محبوبه که به بیماری آلزایمر دچار است را ندارد. محبوبه کرمی تنها دختر خانواده است و همواره مسئولیت مراقبت و پرستاری از پدر و مادر سالخورده اش را برعهده داشته است.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours