رسانه گروه «ارث برابر» به رسانه های دیگر کمپین یک میلیون امضاء پیوست

15 آبان 1387

مدرسه فمینیستی: وبلاگ گروه «ارث برابر» در ائتلاف کمپین یک میلیون امضاء آغاز به کار کرد. این وبلاگ که توسط گروهی از اعضای کمپین یک میلیون امضاء راه اندازی شده ، از میان درخواست های دوازده گانه کمپین یک میلیون امضاء بر موضوع «ارث برابر» بین زن و مرد تمرکز دارد.

در معرفی این وبلاگ می خوانیم: « گروه ارث برابر یکی از کارگروه های “کمپین یک میلیون امضا برای تغییر قوانین تبعیض آمیز” است که از تاریخ اول مهرماه 1387 آغاز به کار نموده است. هدف از تشکیل این کار گروه بالا بردن شناخت و آگاهی در مورد قانون ارث است. این قانون یکی از قوانین تبعیض آمیزی است که در کمپین یک میلیون امضا، برای تغییر آن با روش آموزش چهره به چهره و جمع آوری امضا تلاش می کنیم. مطالب خود را در مورد ارث به صورت داستان، شعر، مقاله و…. می توانید به آدرس وبلاگ ارسال فرمایید.»

وبلاگ گروه «ارث برابر» را می توانید در زیر بیابید:

http://www.ersebarabar.blogfa.com/

مدرسه فمینیستی آغاز به کار این گروه جدید و وبلاگ تازه تاسیس اش را صمیمانه تبریک می گوید. امید است با افزایش و ایجاد گروه ها و رسانه ها و به تبع آن، گسترش صداهای متنوع در ائتلاف بزرگ کمپین یک میلیون امضاء، بتوانیم در بلندمدت به تغییر قوانین تبعیض آمیز یاری رسانیم.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours