توبیخ رانندگانی که برای نماز نمی ایستند

5 دی 1387

تابناک: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با هشدار به رانندگان اتوبوسی که شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند، گفت: بر اساس طرحی که بزودی در سراسر کشور به اجرا در می‌آید تا لغو پروانه این افراد اقدام می‌شود.

سردار محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تشکر از رانندگان منظمی که در ناوگان حمل مسافر فعالیت می‌کنند، افزود: متاسفانه بر اساس اطلاعات رسیده تعدادی از رانندگان شئونات اسلامی را رعایت نکرده و برای نماز توقف نمی‌کنند و یا نسبت به پخش موسیقی‌های غیرمجاز در اتوبوس خود اقدام می‌کنند.

وی افزود: بر اساس طرحی که بزودی جزئیات آن اعلام می‌شود این دسته از رانندگان از طریق پلیس‌راه استان‌ها احضار و پس از اخذ تعهد، در صورت تکرار مجدد، پروانه فعالیت آنها 3 ماه لغو می‌شود.

رییس پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه فضای داخل اتوبوس، فضایی عمومی است و رانندگان باید به سلایق تمام مسافران اتوبوس توجه کنند به ایسنا گفت: رانندگان حق ندارند بانوان را در ردیف پشت سر خود حتی اگر خانواده‌شان باشند، سوار کنند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که رانندگان اتوبوس همانند گذشته با همکاری با راهنمایی و رانندگی سفر خوشی را برای شهروندان به ارمغان آورند.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours