فراخوان زنان فلسطینی و اسرائیلی برای پایان حمله نظامی اسرائیل به غزه

11 دی 1387

کانون زنان ایرانی: کمیسیون بین المللی زنان که یکی از موسسات وابسته به سازمان ملل است با صدور بیانیه ای خواهان توقف فوری حمله نظامی اسرائیل به نوار غزه شده است . جنگی که در همین دو- سه روز زندگی بیش از 320 نفر را گرفته است .

بنا بر اطلاعیه این سازمان بین المللی ” کشتاری که هم اکنون در غزه در جریان است فقط آتش اختلاف بین دوطرف را تشدید خواهد کرد و باقی مانده امید اندک به ایجاد صلح بین مردم اسرائیل و فلسطین را از میان خواهد برد .

موسسه بین المللی زنان وابسته به سازمان ملل از همه نهادهای بین المللی و سازمان جهانی خواسته که یک صف آرایی جهانی برای پایان دادن فوری به این اقدام بلاهت بار و حفاظت از شهروندان بی گناه و همینطور کاهش فجایع انسانی که هر لحظه شدت بیبشتری می گیرد ، تشکیل دهند .

این موسسه بین المللی همچنین خواسته که به دولت جدید آمریکا که به زودی بر سر کار خواهد امد فشار وارد شود تا مذاکرات صلح بین اسرائیل و فلسطین بر اساس طرح ” ابتکار صلح اعراب ” از سر گرفته شود . چرا که این تنها راه پایان دادن به اشغال و دستیابی به یک صلح پایدار بین اسرائیل و فلسطین و منطقه خاورمیانه است .

موسسه بین المللی زنان ، ائتلافی است از زنان فلسطینی ، اسرائیلی و زنان دیگر نقاط جهان که هدف آن ایجاد صلح هدفمند و پایدار بین اسرائیل و فلسطین است . این موسسه در سال 2005 در زیر مجموعه صندوق زنان ملل متحد تشکیل شده است.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours