2 سال حبس تعلیقی برای مهرچهره مشرفی از اعضای کمیته مادران کمپین و همسرش

13 بهمن 1387

تغییر برای برابری: مهرچهره مشرفی از اعضای کمیته مادران کمپین یک میلیون امضا که به همراه همسرش عباس جوادی دوست و دوفرزندش در آذرماه سال جاری به صورت خانوادگی بازداشت شده بودند، در شعبه 28دادگاه انقلاب به دوسال حبس به مدت 5سال تعلیق محکوم شدند.

نسرین ستوده که وکالت این افراد را برعهده دارد به تغییر برابری گفت: در طول مدت بازداشت این خانواده در زندان اوین به آنان اجازه ملاقات با وکیل داده نشد و من فقط توانستم در روز برگزاری دادگاه آنها را ببینم. این در حالی است که پسر 16ساله این خانواده هم در این مدت به همراه خواهرش در بازداشت بوده است.

وی افزود: کیفرخواست صادر شده برای مهرچهره مشرفی و همسرش بدون توجه به قانون، عمل موکلان را در حدی قرار داده بود که می توانست مجازات سنگینی از جمله اعدام در پی داشته باشد. این موضوع در دادگاه مورد تذکر واقع شد و در نهایت دادگاه با صدور رای نهایی دوسال حبس به مدت 5سال تعلیق، ختم دادرسی را اعلام کرد.

مهرچهره مشرفی از اعضای کمیته مادران کمپین یک میلیون امضا در آذر ماه سال جاری به همراه خانواده اش بر سر مزار برادرشوهر خود در بهشت زهرا بازداشت شد و به مدت یک ماه تمام در زندان اوین به سر بردند.

تشکیل دادگاه مهرچهره مشرفی عضو کمیته مادران کمپین یک میلیون امضاء و همسرش

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours