تاکنون کسی موفق به ملاقات عالیه اقدام دوست نشده است

۰ min read

7 اسفند 1387

مدرسه فمینیستی :روز گذشته، 6 اسفند ماه عالیه اقدام دوست از زندان اوین با وکیل خود تماس گرفت و تقاضای گرفتن لباس و پول و وسایل شخصی را داشت. نسیم غنوی وکیل ایشان گفت که خواهرزاده عالیه اقدام دوست این وسایل را آماده کرده اما هنوز نتوانسته است آن را به وی برساند، این درحالی است که عالیه اقدام دوست در زندان به این وسایل احتیاج مبرم دارد.

خانم غنوی به مدرسه فمینیستی گفت: تاکنون دو بار برای ملاقات موکل ام مراجعه کرده ام اما هر دو بار موفق به دیدار او نشده ام، چون در هر بار مراجعه نتوانستم ناظر دادسرا را برای کسب اجازه کتبی برای ملاقات با عالیه بگیرم. از آن جایی که هیچ یک از بستگان درجه اول عالیه اقدام دوست در تهران نیستند، هیچ کس تاکنون موفق به ملاقات با ایشان نشده است و تلاش های وکیل وی نیز تاکنون برای ملاقات با او بی نتیجه مانده است.

خانم غنوی امیدوار است که بتواند حداقل وسایل مورد نیاز عالیه اقدام دوست را به وی برساند. وکیل ایشان تقاضای اعمال ماده 18 را دارد و پرونده وی هنوز در جریان است.

عالیه اقدام دوست از بازداشت شدگان تجمع 22 خرداد 1385 است که در دادگاه تجدید نظر 3 سال حبس وی تایید شد و از 12 بهمن 87 در زندان اوین به سر می برد. فعالین جنبش زنان خواستار آزادی وی هستند.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours