کمپین یک میلیون امضاء در نیوکاسل / نسرین احمدی

۰ min read

5 اردیبهشت 1388

مدرسه فمینیستی: سازمان عفو بین المللی در «میدان گری مانیومنت»، در مرکز شهر نیوکاسل در روز 30 فروردین ماه گردهمایی به مناسبت «حقوق بشر» برگزار کرد.

در این گردهمایی اعضای انگلیسی سازمان عفو بین المللی به سخنرانی و جمع آوری امضاء برای حمایت از حقوق بشر در سراسر جهان و ایران پرداختند. در این گردهمایی که در مرکز شهر نیوکاسل تا ساعت 4 بعد از ظهر ادامه داشت، برخی از اعضای کمپین همجون من از فرصت پیش آمده استفاده کردم و تلاش کردم تا به عنوان عضو کمپین یک میلیون امضاء به میان مردم بروم و با جمع آوری امضاء برای کمپین یک میلیون امضاء، حرکت مسالمت آمیز و روش کمپین را در ایران (جمع آوری امضاء توام با گفتگوی چهره به چهره) را به مخاطبان ایرانی و غیرایرانی بریتانیا بشناسانم.

پس از این گردهمایی که تا ساعت 4 بعد از ظهر ادامه داشت، جشن فرهنگی از سوی عفو بین الملل و با همکاری هواداران ایرانی آن در منطقه در همین روز در سالن اجتماعات «دانشگاه نورثامبریا» برگزار شد که در این برنامه شیرین اردلان، خواهر پروین اردلان، در مورد کمپین یک میلیون امضاء صحبت کرد.

لازم به یادآوری است که پیشتر نیز شیرین اردلان، در مراسمی به مناسبت 8 مارس که در انگلستان و در اسفندماه 1387 برگزار شده بود، به صحبت در مورد کمپین یک میلیون امضاء پرداخته بود.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours