آغاز به کار صدای کمپین یک میلیون امضاء در نیوزلند و استرالیا

12 اردیبهشت 1388

مدرسه فمینیستی: سایت کمپین یک میلیون امضاء در نیوزلند و استرالیا آغاز به کار کرد. اعضای کمپین در این گوشه جهان گرد هم آمدند تا با ایجاد صدا و سایتی از آن خود، به صورت منسجم تری به کاروان کمپین یک میلیون امضاء بپیوندند. مدرسه فمینیستی ورود این سایت را به مجموعه رسانه های کمپین یک میلیون امضاء تبریک می گوید.

سایت کمپین نیوزلندو استرالیا را در آدرس زیر ببینید:

http://nz-aucampaign.blogspot.com/


در سایت کمپین نیوزلند و استرالیا تحت عنوان «ایرانیان نیوزیلند و استرالیا نیز به قافله برابری خواهان پیوستند» آمده است:

دای کمپین یک میلیون امضا برای تغییر قوانین تبعیض آمیز در ایران, در قاره اقیانوسیه نیز طنین انداز شد. اعضای کمپین در نیوزیلند و استرالیا ضمن تبریک این دستاورد به یکدیگر پیش بینی میکنند که استقبال ایرانیان ساکن در این دو کشور از موج برابری خواهی براه افتاده در ایران و ختم شده در سراسر جهان, در خور شان خواهد بود.

گفتنی است که در این راستا ایمیل تماس ذکر شده در سایت کمپین نیوزیلند و استرالیا و یا هر یک از فعالین کمپین در این دو کشور از جمله آقای کریم پورحمزاوی در نیوزیلند و خانم عسل اخوان در استرالیا آماده پاسخگوئی به پرسشها و یا اظهار تمایل به همکاری از سوی مخاطبان هستند.

کریم پورحمزاوی در این رابطه میگوید: در رابطه با کمپین یک میلیون امضا در نیوزیلند و استرالیا میتوانم به یک عضو آمریکائی تبار بنام “جنوین گرواGenevin Greva ” اشاره کنم. این بانوی آموزگار که پس از آشنائی با اهداف کمپین شیفته آن شده و همواره مطالب انگلیسی سایتهائی همچون مدرسه فمنیستی و تغییر برای برابری را مطالعه میکند از من پرسید: آیا من هم میتوانم عضو کمپین باشم؟ من هم به او پاسخ دادم: چرا که نتوانی باشی!؟ شما هم عضو هستید. لذا از این بابت درصد نرم و نارنجی بودن کمپین نیوزیلند و استرالیا بسیار بالا است و خارجیهائیکه بخواهند به جنبش برابری خواهی در ایران کمک کنند نه تنها میتوانند فرم و پتیشن را امضا کنند بلکه میتوانند در کمپین نیوزیلند و استرالیا عضو هم باشند. از آن گذشته ما در این کمپین فقط انگلیسی نمینویسم بلکه انگلیسی زبان داریم و از این به بعد نامه های خود به سازمان ملل و دیگر نهادهای حقوق بشری را حرفه ای تر مینویسیم و میفرستیم! هیچ اشکالی هم ندارد, اگر اشکال دارد عالیه اقدام دوست را آزاد کنند تا اشکالها برطرف شوند.

خانم عسل اخوان نیز که در روز جهانی زن در شهر ملبورن استرالیا فعالیتهای چشمگیری برای کمپین داشته است در رابطه با کمپین یک میلیون امضا در نیوزیلند و استرالیا میگوید: فعالیتهای این کمپین در ملبورن و سیدنی قابل ملاحظه است و هماهنگی های لازم بین اعضا وجود دارد و امضاهای گردآوری شده در این راستا به عزیزان فعال در ایران ارسال میشود.

خانم رویا صحرائی نیز که مقاله های ارزنده ای از ایشان در رسانه های کمپین منتشر شده است بعنوان یکی از اعضای این کمپین خوشحالی و تبریک خود را در راستای راه اندازی کمپین یک میلیون امضا در نیوزیلند و استرالیا ابراز داشته است.

ایمیل تماس با کمپین نیوزلند و استرالیا:

[email protected]

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours