نماز وحدت بخش جمعه برگزار شد

۰ min read

28 تیر 1388


بنابه گزارشات دریافتی از نماز جمعه تاریخی، خوشبختانه هنوز مبصر کلاس و میس دولیتل به سبک «سایت گرداب» مورد شناسایی قرار نگرفته اند، اما بازرس ژاور به سبک «امیر فرشاد ابراهیمی» دقیقا شناسایی شده است.

از سوی دیگر، روز جمعه، سران روشنفکری دینی از جمله عبدالکریم سروش، محمد مجتهد شبستری، حسن یوسفی اشکوری و… طی بیانیه شدیدالحنی دختر و پسر جوان مندرج در عکس بالا را «رهبران اتفاقی روشنفکری دینی در ایران» نامیدند
و با به رسمیت شناختن مرجعیت آنان اعلام کردند: بن بست روشنفکری دینی در ایران شکسته شده است. آنان در این اطلاعیه با صراحت خطاب به روشنفکران غیردینی اعلام کردند: «اگر اسلام با دموکراسی سازگار نباشد، اوکی، قبول! اما نماز جمعه که با دموکراسی سازگار است». میس دولیتل نیز پس از این اطلاعیه در واتیکان و در حضور پاپ اعظم اعلام کرد که نماز جمعه با مسیحیت تضاد و تناقضی ندارد.

لازم به ذکر است که پس از مهندس موسوی، این دختر و پسر جوان، دومین رهبران اتفاقی در جهان محسوب می شوند. مبصر کلاس نیز طی اطلاعیه ای با توجه به در نظر گرفتن تساوی جنسیتی در این «رهبریت اتفاقی جدید»، از آن استقبال کرد و در مصاحبه با «خبرنگاران خارجی مقیم زندان اوین»، از این که درنماز جمعه، کشور ونزوئلا مورد بی مهری و فراموشی قرار گرفته، اظهار تاسف کرد.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours