ملاقات با ژیلا بنی یعقوب / بهمن احمدی اموئی در زندان انفرادی

19 مرداد 1388

کانون زنان ایرانی -امروز ( دوشنبه ) خانواده ژیلا بنی یعقوب در زندان اوین با او ملاقات کردند . این ملاقات دومین ملاقات خانواده ژیلا بنی یقوب با اوست که به صورت حضوری صورت گرفت .

ژیلا بنی یعقوب ،روزنامه نگار پنجاه روز پیش به همراه همسرش بهمن احمدی اموئی در منزل شان دستگیر و روانه بند 209 زندان اوین شدند . از آن زمان تاکنون این دو روزنامه نگار در این بند زندانی اند .

مادر ژیلا بنی یعقوب می گوید :« روحیه ژیلا خوب بود و من و خواهرش توانستیم حدود 20 دقیقه به صورت حضوری با او ملاقات کنیم . ژیلا در این دیدار به ما گفت که بازجوئی هایش همچنان ادامه دارد .او به همراه شیوا نظر آهاری در یک سلول هستند و ژیلا می گوید که هر دو روحیه مناسبی دارند .»

مادر ژیلا می گوید :«وقتی درباره آزادی از ژیلا پرسیدم نسبت به آن اظهار بی اطلاعی کرد و باز هم مثل زمانهای گذشته که با ما تماس گرفته گفت مادر! فعلا منتظر آزادی ام نباشید .»

او همچنین به خانواده اش گفت که بهمن احمدی همسرش را یک بار دیگر نیز در زندان دیده است و هر چند بازجوئی های بهمن به پایان رسیده اما در زندان انفرادی نگهداری می شود .ژیلا تعداد دقیق روزهائی که بهمن در زندان انفرادی بوده را ذکر نکرد .

مادر شیوا نظر آهاری هم بندی ژیلا اما موفق به دیدار دخترش نشد و برای بار چندم که به زندان اوین مراجعه کرده به او گفتند دخترت ممنوع الملاقات است .

مادر ژیلا بنی یعقوب از مسئولان تقاضا دارد هر چه زودتر تکلیف دختر و داماد دربندش را مشخص کنند چرا که بلاتکلیفی آنان بیش از هر چیز نگرانش می کند .

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours