سردرگمی خانواده فریبا پژوه

8 مهر 1388

روزآنلاین خانواده فریبا پژوه نیز روز گذشته موفق شدند با این روزنامه نگار در زندان اوین به صورت حضوری ملاقات کنند. مادر این روزنامه نگار به “روز” گفت که این ملاقات در حضور بازجوی فریبا انجام شده است.

این دومین ملاقات خانواده پژوه با او است؛ هفته گذشته نیز همسر، مادر و پدر فریبا با او ملاقات کرده بودند.

خانم فریده پژوه، مادر فریبا پژوه وضع جسمی دخترش را خوب توصیف کرد و گفت: فریبا در زندان قرص های آرام بخش مصرف می کند و لاغر شده و رنگ پریده بود اما در کل حال عمومی اش خوب بود.

فریبا پژوه به خانواده اش گفته است در سلول جدید به اتفاق هنگامه شهیدی، یخچال و تلویزیون در اختیار دارند و سلول جدید به مراتب بهتر از سلول قبلی اوست که انفرادی بود.

خانم پژوه گفت: فریبا در حضور بازجو نتوانست از اتهامات و بازجویی هایش حرفی بزند اما در تماس تلفنی که قبلا گرفته بود از او پرسیدم که آیا ارتباط با بیگانگان و شرکت در اغتشاشات جزو موارد اتهامی او است که این موضوع را تایید کرد. ضمن اینکه همچون سایر بازداشت شدگان برای اعتراف دروغ به مسائل اخلاقی هم به شدت تحت فشار است.

او از زمان آزادی دخترش ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: خود فریبا می گفت که کارها روی غلطک افتاده اما از زمان آزادی اش اطلاعی نداشت و می گفت که مشخص نیست تا کی باید در زندان بماند.

مادر فریبا پژوه تاکید کرد : ما را در یک نوع سردرگمی مطلق قرار داده اند. دادستانی و بازپرس هیچ جوابی نمی دهند. ابتدا به ما گفته بودند که قرار بازداشت 20 روزه است اما اکنون نزدیک 40 روز است که فریبا در بازداشت به سر می برد و دقیقا یک ماه کامل یعنی از اول ماه رمضان تا عید فطر را در سلول انفرادی بوده است

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours