انتقاد یالثارات از گسترش حضور اجتماعی زنان

25 مهر 1388

عصرایران: یالثارات، ارگان حزب انصار حزب الله در مطلبی پس از نکوهش حضور زنان در مناصب مدیریتی نوشت:

“1- بیرون کشیدن زن از خانواده و تنزل مقام او در حد فروشندگی و زانندگی تاکسی و جرثقیل و اتوبوس و یا منشی گری و کارمندی ساده و تحویل داری بانک و هزاران شغل دم دستی و معمولی دیگر که هر مردی قادر به انجام آنهاست! خانواده خالی از زن و مرد، نه ماهیتی دارد و نه معنایی و صد البته بچه هایی که در غیاب مادر در مهد کودک بار می آیند، مانند جوجه هایی که در مرغداری قد می کشند، نه تربیتی می بینند و نه مهر و محبتی! نه شخصیتشان به شکل سالم و خداپسندانه شکل می گیرد و نه حداقل تربیت دینی در وجودشان جاری می شود! غیبت مادر از خانواده و حضور او در صحنه اختلاط و حرام و حلال به قیمت ماهی چند صد هزار تومان که بخش اعظم آن هزینه مهد کودک، تعویض و خرید لباس و زبانم لال آرایش و … می شود.!

2- و این روزها وزارت و استانداری زن که نمایش بی سر و تهی است از اینکه جامعه ما دست کمی از تمدن رو به زوال غرب ندارد و اگر آنها مادلین آلبرایت و هیلاری کلینتون و مارگارت تاچر و کاندولیزا رایس و … دارند ما هم وزیر زن و استاندار و فرماندار و شهردار زن داریم!
3- دولت دهم باید پاسخ بدهد که آغاز نهضت وزارت و امارت زنان از باب شایسته سالاری است یا از باب عقب نیفتادن از جنبش فمینیسم یا از باب خوشایند غربگراها و یا از باب پز دادن در مجامع بین المللی و اینکه این انتصاب ها کدام مشکل واقعی را حل می کند و اینکه آیا خدای متعال و امام عصر (عج) از خالی شدن خانه ها از وجود مادران و فرو ریختن ستون خانواده ها راضی اند؟ آیا در جامعه اسلامی زن باید مادر و انسان ساز و مربی جامعه باشد یا وزیر و استاندار؟

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours