مدونا در فهرست مشاهیر «راک اند رول»

6 فروردین 1387

رادیو فردا: بیست و سومین مراسم و ضیافت شام سالانه تالار مشاهیر راک اند رول شامگاه دوشنیه دهم مارس، در هتل «والدرف استریا» نیویورک برگزار شد.

در مراسم امسال« تالار مشاهیر موسیقی راک اند رول» نام هفت فرد و گروه دیگر به نام های ثبت شده پیشین در این تالار، افزوده شد.

در بیست و سومین مراسم سالانه معارفه نام های جدید به «تالار مشاهیر راک اند رول» که در هتل «والدرف استریا» نیویورک برگزارشد این افراد معرفی شدند: مدونا، خواننده پرآوازه موسیقی پاپ، جان ملن کمپ، کنی گمبل و لئون هاف، چهره های بلندآوازه راک در سبک موسوم به Philly soul، لئونارد کوهن آهنگ ساز و چهره ادبی کانادایی، گروه راک ۵ نفره ی بریتانیایی، گروه راک اینسترومنتال «ونچرز» و «لیتل والتر» نوازنده خوش ذوق سازدهنی.


موفق ترین هنرمند

به نوشته کتاب گینس که رکوردهای جهان را ثبت می کند، مدونا موفق ترین زن هنرمند در تمامی اعصار است.

در وب سایت «تالار مشاهیر راک اند رول» درباره او نوشته شده است که مدونای ۵۰ ساله نه تنها در جهان موسیقی بلکه در کل جهان یکی از قابل توجه ترین چهره هاست.

به گزارش این وب سایت، مدونا نخستین چهره چند وجهی موسیقی پاپ است که از موسیقی پاپ رقصی به سینما، تلویزیون، ویدئو، جهان مد و نشر راه یافت و همزمان به سطحی از شهرت رسید که می توان آن را با مریلین مونرو بازیگر افسانه ای هالیوود مقایسه کرد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتد پرس، مدونا در این ضیافت لحظات کلیدی زندگی حرفه ای اش را به یاد آورد از زمانی که اولین نوار آزمایشی اش را برای یک کمپانی صفحه پرکنی ضبط کرده تا وقتی که روی صحنه است و در مقابل هزاران زنی ایستاده که مانند خودش لباس پوشیده اند.

مدونا از یکی از معلم هایش یاد کرد که زمانی که ۱۴ سال داشت به او گفته بود به دنبال رویاهایش برود.

مدونا گفت: حتی کسانی که او را بی استعداد، چاق و خواننده یک شبه خوانده اند به او کمک کرده اند. او گفت:« این افراد مرا وادار کردند که مرتب خودم را زیر سوال ببرم و هلم دادند که بهتر شوم» .

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours