بسیج بانوان و انتشار کتاب هایی همانند «اربعین حجاب» و برپایی همایش کشوری توجیهی و تکمیلی عفاف و حجاب

24 آبان 1388

بسیج بانوان کل کشور کتاب هایی در حوزه حجاب و عفاف منتشر می کند

مسئول بسیج بانوان کل کشور با اشاره به ضرورت حجاب و عفاف و برقراری ارتباط موثر با مخاطب در این حوزه گفت: بسیج بانوان کل کشور به زودی کتاب هایی در حوزه حجاب و عفاف منتشر می کند.

منیر اصلانی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی «شبکه خبر دانشجو»، اظهار داشت: برقراری ارتباط موثر و هوش هیجانی، مبانی و فلسفه حجاب و عفاف، فرهنگ فاطمی، اربعین حجاب با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف به چاپ خواهند رسید.
وی تصریح کرد: این کتاب ها مورد استفاده و تدریس 52 هزار مربی در سراسر کشور قرار خواهد گرفت.

اصلانی در پایان با اشاره به رونمایی از نرم افزار چند رسانه ای زن و دفاع مقدس گفت: این نرم افزار در نوع خود به لحاظ فناوری به روز و از نظر محتوایی غنی بی نظیر است.

برپایی همایش کشوری توجیهی و تکمیلی عفاف و حجاب

شورای اجتماعی، فرهنگی زنان: همایش کشوری توجیهی و تکمیلی عفاف و حجاب با حضور بیش از 300 مربی از سراسر کشور دیروز در مشهد آغاز شد.

مینو اصلانی؛ مسئول بسیج جامعه زنان کشور افزود: بیش از پنج میلیون خواهر بسیجی فعال در 11 هزار پایگاه سراسر کشور در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، هنری، آموزشی، علمی آموزشی و خدمت رسانی در حال فعالیت هستند.
وی گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحکیم و تعالی ارزش های دینی، ایجاد مصونیت هوشمندانه در مقابله با جنگ نرم دشمن و برگزاری دوره های آموزشی از اهداف برپایی این همایش است.

اصلانی ادامه داد: هم اکنون بیش از 52 هزار مربی ترویج فرهنگ حجاب وعفاف در بیش از سه هزار هسته پژوهشی در موضوعات بررسی راهکارهای تحکیم بنیان خانواده در حوزه اخلاق، معنویت و آسیب شناسی فرهنگ روابط دختر و پسر آموزش دیده و فعالیت می کنند.

همچنین حجت الاسلام سید جعفر حق شناس مدیر گروه زنان و مطالعات و پژوهش کشور در این همایش گفت: بیش ازی 12 هزار برادر بسیجی نیز در حوزه های مختلف با هدف توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و توانمند سازی مربیان و تبیین مبانی نظری فلسفه و تقویت پیام حجاب فعالیت می کنند.

وی افزود: برگزاری 18 کنگره فاطمی شناسی، آموزشی وبلاگ نویسان، چاپ 5 جلد کتاب در حوزه روابط اجتماعی و فرهنگی از برنامه های جدید است.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours