بی‌سرپرست‌ها و بی‌خانمان‌ها به فرودگاه نروند، دستگیر می‌شوند

24 آبان 1388

ایلنا: فصل سرما آغاز شده است و از آنجایی که مسئولان کشور پناهگاه‌های مناسبی برای سکونت افراد بی‌سرپرست و بی‌خانمان پیش‌بینی نکرده‌اند به طور طبیعی این افراد به دنبال مکانی امن و گرم برای زنده ماندن هستند و پایانه‌های اتوبوس‌رانی، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های قطار مکان‌هایی هستند که ممکن است این افراد به آن پناه ببرند اما رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور از برخورد با این افراد خبر داد.

نبی‌الله حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با حضور افراد بی‌خانمان و بی‌سرپرست در فرودگاه‌های کشور گفت: پلیس فرودگاه به هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهد افراد بی‌خانمان و بی‌سرپرست در فرودگاه‌های کشور ساکن شوند.
او افزود: از آنجایی که فرودگاه محیطی بسته و محدود است، پلیس‌های فرودگاه در کمترین زمان این افراد را شناسایی کرده و با آنها برخورد می‌کند.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور تصریح کرد: پلیس این افراد بی‌خانمان و بی‌سرپرست را سریع دستگیر می‌کند و تحویل بهزیستی می‌دهد و این افراد جایی در فرودگاه‌های کشور ندارند.امسال پلیس فرودگاه سه نفر از این افراد را در فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی دستگیر و به بهزیستی تحویل داده است.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours