حمله‌ ماموران امنیتی به محل سکونت خانواده‌ اعرابی و پاره کردن تصاویر سهراب

2 دی 1388

’گویا نیوز: طبق خبر دریافتی بعدازظهر روز یکشنبه چند نفر از نیروهای امنیتی به ساختمان محل سکونت خانواده‌ی سهراب اعرابی، واقع در شهرک آپادانای تهران، حمله کرده و تمامی عکس‌های این جوان کشته‌شده در وقایع پس از انتخابات را از کُریدورهای آپارتمان تا در ورودی خانه، کنده و پاره کردند.

این اقدام نیروهای امنیتی هنگامی صورت گرفت که پروین فهیمی، مادر سهراب در خانه نبود. خانم فهیمی هنگامی که به خانه رسید و با این صحنه روبرو شد به اعتراض برخاست. پروین فهیمی این عمل را دخالت در حریم خصوصی خانواده‌ی خود نامید.

افراد حمله‌کننده اعلام کردند که از سوی پلیس امنیتی آمده‌اند و افراد آپارتمان اجازه‌ی نصب تصاویر سهراب را ندارند. آن‌ها گفتند که پروین فهیمی نیز از سوی نیروهای امنیتی احضار شده‌است. مادر سهراب در برابر آن‌ها ایستادگی کرد و به ماموران گفت اگر می‌خواهید عکس‌های سهراب را پاره کنید باید با همه‌ی مردم مقابله کنید. پروین فهیمی در مورد احضار خود نیز به ماموران گفت شما پسر من را کشتید؛ چندین روز مرا از این زندان به آن زندان و از این اداره به آن اداره کشاندید؛ تا چند روز تلفن همراه سهراب پیش شما بود اما مرا «احضار» نکردید، حالا احضارم می‌کنید!

مامورین با مواجه با مقاومت مادر سهراب محل را ترک کرده و رفتند.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours