خانواده منصوره شجاعی به دادگاه مراجعه کردند اما جوابی دریافت نکردند

۰ min read

10 دی 1388

مدرسه فمینیستی: با گذشت سه روز از دستگیری منصوره شجاعی، از فعالان جنبش زنان، هنوز وی هیچ گونه تماسی با خانواده خود نگرفته است و از محل نگه داری او اطلاعی در دست نیست.

همسر منصوره شجاعی، روز چهارشنبه 9 دی ماه برای پیگیری وضعیت همسرش به دادگاه انقلاب مراجعه کرد، اما نتوانست از وضعیت وی اطلاعی کسب کنند. مسئولان دادگاه انقلاب به وی گفته اند که هفته آینده برای پیگیری وضعیت همسرش مراجعه کند.

نسرین ستوده، وکیل منصوره شجاعی نیز از اتهام موکل خود اظهار بی اطلاعی کرد و گفت اطلاعی از این که موکل اش را به چه جرمی بازداشت کرده اند، ندارد. وی قرار است در روزهای آینده برای پیگیری وضعیت پرونده منصوره شجاعی به دادگاه انقلاب مراجعه کند.

منصوره شجاعی، پژوهشگر حوزه زنان، مترجم و از فعالان حقوق زنان و کمپین یک میلیون امضاء،نیمه شب 7 دی ماه در خانه شخصی اش بازداشت شد.

ماموران نیروی انتظامی، ساعت 11 و نیم شب 7 دی ماه برای بازداشت منصوره شجاعی به خانه وی مراجعه کردند، اما به دلیل عدم حضور او، در حضور پسرش تا ساعت 3 و نیم بامداد در منزل او ماندند تا این که منصوره شجاعی و همسرش به خانه بازگشتند و سپس او را بازداشت و به زندان منتقل کردند. ماموران امنیتی پیش از انتقال منصوره شجاعی به زندان، خانه وی را تفتیش کردند و کامپیوتر و موبایل و وسایل دیگرش را نیز ضبط کردند.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours