مدیرکل بانوان وزارت آموزش و پرورش : ازدواج موقت و مجدد فرع است‏ هر روز به آن نپردازیم

27 دی 1388

ایلنا: مدیرکل بانوان وزارت آموزش و پرورش معتقد است ازدواج موقت و مجدد در واقع مانند پله‌های اضطراری یک برج بلند هستند و اینکه مسوولان هر روز از آن دم می‌زنند و این مسائل را در جامعه مطرح می‌کنند صحیح نیست، بلکه باید به جوانان کمک کرد که ازدواج آگاهانه و پایدار را برای خود پایه‌ریزی کنند.

مهری سویزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: مسوولان جامعه نباید با طرح بحث‌های مربوط به ازدواج موقت و ازدواج مجدد که فرع محسوب می‌شود، جامعه را از پرداختن به مسائل اصلی جامعه دور کنند.

او گفت: نسل جوان ما باید به تشکیل خانواده به شکل صحیح آن فکر کنید زیرا اگر خانواده درستی براثر ازدواج تشکیل شود، ازدواج می‌تواند پاسخگوی سه نیاز جوانان یعنی تمتع جنسی، تمنای عاطفی و تعهد انسانی باشد.

مدیرکل بانوان وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: مسوولان مملکتی باید به فکر ازدواج آسان، آگاهانه و استوار برای جوانان کشور باشند و در جهت تامین امکانات برای ازدواج آنها و فرهنگ‌سازی برای اینکه جوانان را به سوی ازدواج سوق دهند، تلاش کنند نه اینکه حرف‌هایی بزنند و جامعه را دچار جذر و مدهای ذهنی مداوم کرده و روح جوانان را خسته و فرسوده کنند.

سویزی گفت: ازدواج مجدد و ازدواج موقت پله‌های اضطراری یک برج بلند است و هیچ‌کس هر روز از پله‌های اضطراری یک برج بالا نمی‌رود.

مدیرکل بانوان وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: ما باید تشکیل خانواده را تبدیل به آسانسور کنیم و ازدواج موقت و مجدد را پله‌های اضطراری برای موارد خاص و سوژه‌های ویژه بدانیم.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours