نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان از برنامه مدون برای تیم ملی زیر۱۵ سال در رقابتهای المپیک سنگاپور خبر داد

24 بهمن 1388

نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان از برنامه مدون و جدی برای تیم ملی زیر۱۵ سال که نماینده ایران در رقابتهای المپیک سنگاپور است،خبر داد.

فریده شجاعی درگفتگو با سایت رسمی فدراسیون گفت: پس از نشستی که با افشارزاده-دبیر کل کمیته ملی المپیک داشتیم، قرار شد تا برنامه های جدی و ویژه را برای تیم ملی زیر۱۵ سال خود طراحی کنیم.چرا که این تیم به عنوان اولین و تنها نماینده ایران در قسمت تیمی می باشد که به المپیک سنگاپور اعزام میشود.

وی درخصوص سرمربیگری تیم ملی زیر۱۵ سال گفت: فعلا مشخص نیست که سرمربیگری این تیم بر عهده کیست.اما سعی ما بر این است که بهترین گزینه را انتخاب کنیم.چرا که باید در اولین حضور قدرت و استعداد ایران را به معرض نمایش بگذاریم.

وی در ادامه افزود:هم اکنون تیم ملی زیر۱۹ و ۱۶ سال به سرمربیگری الگا-تمرینات خود را در شیراز پیگیری می کنند تا پس از حضور درتهران و کسب آمادگی نهایی بازیکنان زیر ۱۹ سال به تورنمنت روسیه در تاریخ ۱۴ اسفند ماه اعزام شوند.این مسابقه که با حضور۱۲ کشور دنیا برگزار می شود محل خوبی برای محک جدی بازیکنان ایرانی است.چرا که تیم ملی زیر ۱۹ سال بانوان خود را برای حضوری پرقدرت در رقابتهای آسیایی ۲۰۱۰ آماده می کند.

شجاعی از حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت های مختلف خبر داد و گفت:تیم ملی فوتسال در تورنمنت روسیه که تیم های اسپانیا،ایران و ازبکستان حضور دارند ،شرکت خواهد کرد .همچنین یک تورنمنت دیگر به میزبانی تایلند و با حضور ایران ،ازبکستان و ژاپن برگزار خواهد شد تا تیم ملی فوتسال با آمادگی کامل در جام جهانی آزمایشی برزیل حضور داشته باشند.البته پیش از برگزاری جام جهانی آزمایشی احتمال حضور در یک تورنمنت به میزبانی برزیل وجود خواهد داشت.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours