تهران قهرمان ایروبیک ژیمناستیک بانوان ایران شد / شگفتی زن باردار در المپیک زمستانی

3 اسفند 1388

شگفتی زن باردار در المپیک زمستانی

کریستی مور، زن ۳۰ ساله کانادایی، دومین زن باردار تاریخ رقابت های المپیک زمستانی است.

ماگدا جولین سوئدی در رقابت های المپیک ۱۹۲۰ آنتورپ به عنوان اولین زن باردار شرکت کننده در المپیک زمستانی موفق شد در اسکیت نمایشی مدال طلای این بازی ها را از آن خود کند.

مور کانادایی که پنج ماه و نیمه باردار است، در رقابت های کرلینگ (شبیه بازی بولینگ اما بر روی یخ) به همراه دیگر اعضای تیم ملی کشورش حضور یافته که این امر توجه رسانه ها را به عنوان یک موضوع نادر به خود جلب کرده است.

تیم کانادا بخت نخست قهرمانی در رقابت های کرلینگ بیست و یکمین دوره بازی های المپیک زمستانی است.

تهران قهرمان ایروبیک ژیمناستیک بانوان ایران شد

اولین مرحله از رقابت‌های قهرمانی ایروبیک ژیمناستیک بانوان به میزبانی یزد به پایان رسید که تیم تهران با امتیاز ‌١/۵٨ عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فارس با امتیاز ‌٣۵/۴٩ و مازندران با امتیاز ‌٨/۴٨ عنوان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در گروه ‌٣ نفره و در رده سنی زیر ‌١٨ سال استان اصفهان با امتیاز ‌٩/١۴، استان فارس با امتیاز ‌٧/١٣ و تهران با امتیاز ‌۵/١٢ اول تا سوم شدند.

در گروه سنی بالای ‌١٨ سال تیم تهران با امتیاز ‌٩۵/١۴ ، خراسان رضوی با امتیاز ‌٧/٨ و فارس با امتیاز ‌۶۵/٨ عنوانهای برتر را به خود اختصاص دادند.

در قسمت انفرادی و رده سنی بالای ‌١٨ سال الناز دانشخواه با امتیاز ‌۵/١٣، سعیده نریبانی با امتیاز ‌١٣ از تهران اول و دوم شدند. ژاله مجد از مازندران با امتیاز ‌١۵/١٢ سوم شد. در قسمت انفرادی و رده سنی زیر ‌١٨ سال الهام داراب زاده از تهران با امتیاز ‌١۵/١٧، سوسن کریم پور از مازندران با امتیاز ‌١۵/١٧ و ارغوان رضائیان با امتیاز ‌٨/١۶ از فارس به ترتیب بر سکوهای اول تا سوم تکیه زدند.

* مسابقات لیگ برتر ژیمناستیک مردان هم با صدرنشینی پرسپولیس ادامه یافت.

در مجموع دو مرحله این رقابت‌ها تیم پرسپولیس ‌٧۵/٣٢۴ ، هیات ژیمناستیک خوزستان با امتیاز ‌٧/٣١٢ و هیات ژیمناستیک چهارمحال و بختیاری با امتیاز ‌٣/٢٩٢ به ترتیب اول تا سوم شدند.

در مجموع دو مرحله قهرمان قهرمان وهاک استپانیان از تیم پرسپولیس ‌١/١۶٧، هاروک مردینیان از خوزستان با امتیاز ‌٩۵/١۶۵ و سروش پولادیان با امتیاز ‌۴۵/١۵٣ از تیم پرسپولیس اول تا سوم شدند.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours