وزارت نیرو زنان کارمند را خانه‌نشین می‌کند

9 اسفند 1388

کلمه- ستاد امور زنان و خانواده وزارت نیرو با ارائه طرحی که به تائید رئیس دولت نیز رسیده است قصد دارد، زنان کارمند این وزارتخانه را خانه‌نشین کند تا آنان در خانه به کارهای اداری خود برسند.

به گزارش کلمه، مجید نامجو وزیر نیرو، صبح امروز در دهمین گردهمایی مشاوران امور زنان وزارت نیرو، در شرکت مدیریت منابع آب ایران، با استقبال از طرح “اشتغال در خانه بانوان کارمند” تاکید کرد: باید به جای “وقت – مزدی” به سمت “کار- مزدی” برویم و طرح پیشنهادی ستاد امور زنان و خانواده وزارت نیرو به وزارت کار و امور اجتماعی در این زمینه، در هیات دولت مطرح شد و مورد تاکید رییس دولت هم قرار گرفت.

نامجو به نمونه‌هایی از مصوبات دولت برای ارتقای جایگاه بانوان شاغل در جامعه و خانواده اشاره کرد و گفت: کاهش سن بازنشستگی پیش از موعد به ۲۰ سال، افزایش مرخصی زایمان به شش ماه و موارد دیگری از این دست از جمله اقدامات یادشده هستند.

وی در ادامه به نقش بسیار مهم بانوان در دو زمینه اصلاح الگوی مصرف و هدفمند کردن یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: به دلیل ماموریت‌های ما در وزارت نیرو، انتظار داریم که مشاوران امور زنان این وزارت‌خانه، علاوه بر زنان وزارت نیرو، کل جامعه را هدف فعالیت‌هایشان قرار بدهند.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours