آزادی مهسا جزینی و تعدادی دیگر از دربندیان

10 اسفند 1388

به گزارش کلمه مهسا جزینی روزنامه نگار اصفهانی با وثیقه صد ملیون تومان، امروز دوشنبه 10 اسفند از زندان آزاد شد. روز گذشته نیز مریم قنبری با وثیقه 50 میلیون تومانی از زندان آزاد شده بود.

همچنین دکتر محمد ملکی با قرار کفالت از زندان اوین آزاد شد. ایشان از تاریخ 31 مرداد و به مدت 191 روز در بازداشت بوده و از این جهت مسن ترین زندانی سیاسی حوادث پس از انتخابات محسوب میشود آزاد شد. به گزارش ندای سبز آزادی، وی در این مدت بدلیل وضعیت نامساعد سلامتی چندین بار در زندان و بیمارستان بستری گردید. دکتر ملکی که از سرطان پروستات و بیماریهای دیگر رنج میبرد بدلیل وضعیت نامساعد جسمی قرار است که در بیمارستان تحت درمان قرار گیرد.

به گزارش کلمه محمد رضا مقیسه ،روزنامه نگاری که در حوادث پس از انتخابات بازداشت شده بود ،با وثیقه پانصد میلیون تومانی فواد صادقی و مهدی معتمدی مهر امروز -دوشنبه -از زندان آزاد شدند.

به گزارش کلمه، خانواده وی با تامین قرار وثیقه پانصد میلیون تومانی که از سوی قاضی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران تعیین شده بود دیروز در انتظار آزادی وی بودند که با مخالفت قاضی این شعبه این اتفاق نیفتاد.

محمد رضا مقیسه ،روزنامه نگار و سردبیر مجله بیست ساله ها و نیز عضو کمیته پیگیری امور بازداشت شدگان و آسیب‌دیدگان حوادث پس از انتخابات است که در تاریخ ۲۲ مهرماه بازداشت و به شش سال زندان محکوم شد.

به گزارش پارلمان‌نیوز، مهسا جزینی، خبرنگار روزنامه ایران در اصفهان نیز با سپردن وثیقه صد میلیون تومانی از زندان دستگرد اصفهان آزاد شد

بر اساس خبری دیگراز وبلاگ با مردم، مهدی معتمدی مهر عضو جمعیت نهضت آزادی ایران نیز امروز آزاد شد .

بر اساس اطلاعات بدست آمده مهدی معتمدی مهر مسئول کمیته اموزش و عضو دفتر سیاسی نهضت ازادی ایران که از تاریخ 13 دی ماه 1388 در پی احضار به دفتر پیگیری وزارت اطلاعات بازداشت شده بود عصر امروز پس از تحمل 57 روز حبس از زندان اوین آزاد شد .

مدیر سایت آینده نیوز نیز که چندی پیش بازداشت شده بود امشب آزاد شد. البته هنوز سایت آینده نیوز رفع فیلتر نشده است.

به گزارش سلام، آزادی فواد صادقی با قرار کفالت صورت گرفته است.

گفتنی است که وی شب بیست و دوم بهمن ماه بازداشت شده بود البته اتهامات وی هنوز منتشر نشده است

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours