رییس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری: 8 مارس، توطئه استعمار گران برای نفوذ افکار فمینیستی است

11 اسفند 1388

خبرگزاری زنان: رییس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در خصوص هشت مارس که روز جهانی زن نام گرفته اظهار داشت : هشت مارس تنها توطئه استعمارگران است که به دنبال نفوذ افکار فمینیستی هستند .

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری زنان ایران ، مریم مجتهد زاده رییس مرکز امور زنان و خانواده در خصوص هشت مارس به خبرنگار ایونا گفت : آنچه غربی ها و در واقع امریکا از آن به عنوان روز جهانی زن نام برده اند چیزی است که ریشه نداشته و اینگونه بوده که عده ای زن در امریکا کاری انجام داده اند و آن کار آنقدر برایشان مهم بوده که ترجیح داده اند آن را روز جهانی زن نامگذاری کنند .

وی ادامه داد : کسانی که تمام حرکاتشان ضد زن بوده و حتی تمام ارزش های خانواده را نیز نابود کرده اند چطور می توانند مدعی آزادی زن بوده و روزی را به نام او نام گذاری کنند .

مجتهدزاده افزود : مدعیان آزادی برای زن چه ارزشی قائل هستند زمانی که از زن استفاده ابزاری می کنند ، چه روز زنی ؟ روز زن باید شایسته کسی باشد که به عنوان الگو می تواند برای تمام جهان مطرح گردد .

مشاور رییس جمهور تصریح کرد : درست است که فاطمه زهرا (س) برای عصر حاضر نیستند اما تمام عملکرد ایشان به معنای کامل یک انسان جلوه گری می کند . زمانی که از دوران کودکی زندگی ایشان را مورد مطالعه قرار می دهیم مشاهده می کنیم که ایشان زمانی که مادرشان را از دست می دهند چگونه از پدرشان مراقبت کرده و حتی لقب ام ابیها را می گیرند به جای آنکه ضعف نشان دهند .

حضرت فاطمه سیاسی ترین چهره در طول تاریخ هستند

وی ضمن اشاره به رسالت حضرت فاطمه (س) در خصوص پدر گرامی شان گفت : ایشان در مقابل همسرشان نیز رسالت بالایی داشته و یکی از سیاسی ترین چهرهایی هستند که در طور تاریخ می توان از آن نام برد .

مجتهدزاده همچنین افزود : حضرت فاطمه (س) که در افشاگری چهره نفاق و دفاع از ولایت تا جایی پیش می روند که جان خود را تقدیم کرده و شهید می شوند آیا تنها الگوی مناسب برای زنان نمی توانند باشند با تمام تفاسیری که از ایشان مطرح است .

زنی که در دفاع از ولایت سخنرانی کرده و سخنرانی ایشان در بسیاری از دانشگاه ها به عنوان یک منشور تدریس می شود مطمئناً الگوی مناسبی برای زنان ایران و حتی جهانیان می تواند باشد .

رییس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در پایان افزود : وقتی ما روزی را به عنوان روز زن معرفی می کنیم در واقع به دنبال الگویی هستیم که همه بتوانند از ان به عنوان زن بهره بگیرند. الگویی که آنقدر جامع بوده که تمام تاریخ را در بر می گیرد . الگویی که آنها معرفی می کنند یعنی همان جریان فمینیسم تمامش ضد ارزش است تا ارزش و برنامه مرکز نیز در این راستاست که شخصیت حضرت زهرا را به خوبی به جهانیان بشناساند .

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours