اظهارنظرهای برخی از مسئولاان در مورد 8 مارس و فمینیسم و…: تاریخ مصرف داروی بیهوش کننده فمینیسم گذشته است

14 اسفند 1388

بیانیه بسیج دانشجویی در دومین «همایش جهانی زن»: تاریخ مصرف داروی بیهوش کننده فمینیسم گذشته است

خبرگزاری فارس: در بیانیه بسیج دانشجویی به مناسبت دومین همایش جهانی زن با محوریت “ره‌آورد جهان اسلام در مسائل زنان و واکاوی فمینیسم ” آمده است: تاریخ مصرف داروی بیهوش کننده فمینیسم گذشته است و ایران اسلامی و کشورهای مظلوم مسلمان هرگز نخواهند پذیرفت که زباله‌دان تفاله‌ها و ضایعات فمینیستی شوند.

به گزارش خبرنگار زنان باشگاه خبری فارس «‌توانا»،‌ در این بیانیه آمده است: این روزها دنیای غربزده و سیاستگذاران دنیای غربی، روزهای آخرین تاریخ مصرف «داروی بیهوش کننده فمینیسم» را می‌گذرانند. مکتب‌های بی‌اساس که همچون ایسم‌های دیگر دست‌ساز محدود بوده و هر روز که می‌گذرد به زباله‌دان تاریخ نزدیک‌تر می‌شوند،‌ مکتبی که با های و هوی فراوان وارد شد و تنها به بازاری تبدیل شد که تاجران سکس و بی‌بندوباری هر روز با کالایی جدید، بازارگرمی کردند. همان به اصطلاح روشنفکرانی که گاه خانه را یکجا بر سر خانواده خراب کردند و کودکان را بیمار و آواره کردند یا با وحشیانه‌ترین سلاح‌ها مادر و فرزند را با هم به آتش کشیده‌اند و گاه به قول معروف با پنبه سر مادران را بریده و ستون خانواده را ویران ساخته‌اند.

این بیانیه می‌افزاید:‌ به راستی کدام تضییع حقوق بالاتر از آنکه امروزه حتی زنان ساکن آمریکا که خود را بزرگ‌ترین مدافع حقوق زنان می‌داند از کمترین حقوق دخترانه، زنانه و مادرانه محرومند؛ کدام حقوق زن که به بهانه آزادی جنسیتی، امنیت، بهداشت روح و روان زنان را تخریب کرده است.‌به راستی چرا به دنیا آوردن فرزند مشروع باید مورد تمسخر فرهنگ غرب قرار گیرد ولی حمایت‌های کلان از فرزندان نامشروع می‌شود؟ چرا اداره‌ مأمن امن خانه که به تأکید شرع و شارع مقدس عبادت محسوب شده، ظلم و حبس زن شمرده می‌شود اما کارهای سخت و طاقت‌‌فرسای صنعتی با کمترین حقوق و مزایا، ادای حقوق زنان شمرده می‌شود.
در ادامه این بیانیه آمده است: دنیای فهمیده‌ها دیگر این را قبول نمی‌کنند که باید زنان و کودکان فلسطین و لبنان به جرم جنایتی که نازیست‌ها کرده‌اند در آتش خشم و کینه بسوزند تا خون‌بهای کوره‌های آدم‌سوزی هیتلر باشد اما هزاران هزار جنین به ادعای حقوق زن در کور‌ه‌های تجارت جنین‌های سقط شده بسوزند.

این بیانیه ادامه می‌دهد:‌ آری امروز فمنیسم روزهای آخر عمر خود را می‌گذراند و هر چند هم که بخواهد با ورود زن به ارتش و نظامی‌گری، نظم جهان را برهم زند، باز هم دنیا پرسشگر این سؤال خواهد بود که وقتی محل امن خانه می‌تواند شیردلانی بپروراند که در عرضه‌های جهاد بغرند و بر دشمنان بتازند چرا باید فرمانده این تربیت و آموزش را به صحنه بلا و جنگ کشاند تا کشته شود.

این بیانیه اضافه می‌کند: هشدار که نه ایران عزیز اسلامی ما و نه کشورهای مظلوم مسلمان، هرگز نخواهند پذیرفت که زباله‌دان تفاله‌ها و ضایعات فمینیستی شوند؛ آن روزها گذشت که رسانه‌های عمومی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فرهنگی ما نشخوار کننده‌ تفکرات باطل و منحط شده‌ فمنیستی بودند.

در ادامه این بیانیه آمده است‌: بر حذر باشیم که تاجران فروش انصاف و انسانیت،‌ استفاده از علم و صنعت بومی شده‌ انرژی هسته‌ای کشور اسلامی را برنتافته و هر روز به بهانه‌ای به او می‌تازند، حال آیا ممکن است علوم و مکتب با ارزش و کارآمد را بدون هزینه در قالب زمان‌ها، دروس دانشگاهی، روزنامه‌‌ها،‌ فیلم‌ها و … به ما ارائه دهند.

این بیانیه می‌افزاید:‌ اگر داعیه‌دار مهد آزادی و تمدن! از تکه‌ای پارچه بر روی سر زنان مسلمان نمی‌هراسید، می‌توانیم باور کنیم که مکتب و فرهنگ آنها آنقدر غنی و پربار است که از هیچ سلاحی در برابر آن هراس ندارند اما باید بپذیرند که در مقابل مکتبی که شارع مقدس آن کامل‌ترین و سودمندترین جایگاه و حقوق را برای زن قائل شده‌اند، کم‌ آورده‌اند.

رییس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری: 8 مارس، توطئه استعمار گران برای نفوذ افکار فمینیستی است

خبرگزاری زنان: رییس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در خصوص هشت مارس که روز جهانی زن نام گرفته اظهار داشت : هشت مارس تنها توطئه استعمارگران است که به دنبال نفوذ افکار فمینیستی هستند .

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری زنان ایران ، مریم مجتهد زاده رییس مرکز امور زنان و خانواده در خصوص هشت مارس به خبرنگار ایونا گفت : آنچه غربی ها و در واقع امریکا از آن به عنوان روز جهانی زن نام برده اند چیزی است که ریشه نداشته و اینگونه بوده که عده ای زن در امریکا کاری انجام داده اند و آن کار آنقدر برایشان مهم بوده که ترجیح داده اند آن را روز جهانی زن نامگذاری کنند .

وی ادامه داد : کسانی که تمام حرکاتشان ضد زن بوده و حتی تمام ارزش های خانواده را نیز نابود کرده اند چطور می توانند مدعی آزادی زن بوده و روزی را به نام او نام گذاری کنند .

مجتهدزاده افزود : مدعیان آزادی برای زن چه ارزشی قائل هستند زمانی که از زن استفاده ابزاری می کنند ، چه روز زنی ؟ روز زن باید شایسته کسی باشد که به عنوان الگو می تواند برای تمام جهان مطرح گردد .

مشاور رییس جمهور تصریح کرد : درست است که فاطمه زهرا (س) برای عصر حاضر نیستند اما تمام عملکرد ایشان به معنای کامل یک انسان جلوه گری می کند . زمانی که از دوران کودکی زندگی ایشان را مورد مطالعه قرار می دهیم مشاهده می کنیم که ایشان زمانی که مادرشان را از دست می دهند چگونه از پدرشان مراقبت کرده و حتی لقب ام ابیها را می گیرند به جای آنکه ضعف نشان دهند .

حضرت فاطمه سیاسی ترین چهره در طول تاریخ هستند

وی ضمن اشاره به رسالت حضرت فاطمه (س) در خصوص پدر گرامی شان گفت : ایشان در مقابل همسرشان نیز رسالت بالایی داشته و یکی از سیاسی ترین چهرهایی هستند که در طور تاریخ می توان از آن نام برد .

مجتهدزاده همچنین افزود : حضرت فاطمه (س) که در افشاگری چهره نفاق و دفاع از ولایت تا جایی پیش می روند که جان خود را تقدیم کرده و شهید می شوند آیا تنها الگوی مناسب برای زنان نمی توانند باشند با تمام تفاسیری که از ایشان مطرح است .

زنی که در دفاع از ولایت سخنرانی کرده و سخنرانی ایشان در بسیاری از دانشگاه ها به عنوان یک منشور تدریس می شود مطمئناً الگوی مناسبی برای زنان ایران و حتی جهانیان می تواند باشد .

رییس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در پایان افزود : وقتی ما روزی را به عنوان روز زن معرفی می کنیم در واقع به دنبال الگویی هستیم که همه بتوانند از ان به عنوان زن بهره بگیرند. الگویی که آنقدر جامع بوده که تمام تاریخ را در بر می گیرد . الگویی که آنها معرفی می کنند یعنی همان جریان فمینیسم تمامش ضد ارزش است تا ارزش و برنامه مرکز نیز در این راستاست که شخصیت حضرت زهرا را به خوبی به جهانیان بشناساند .

خبرگزاری بین اللملی زنان ایران معتقد است: آمریکا به بهانه هشت مارس ، همچنان بر طبل آزادی دروغین خود می کوبد!

خبرگزاری بین المللی زنان ایران ، زمانی که به اخبار و گزارش های سازمان های گوناگون در اروپا و امریکا نگاه می کنی آنچه بیش از پیش جلب توجه می کند ، افزایش آمارهای خشونت و تجاوز به زنانی است که این کشورها مدعیان فراهم کردن شرایط آزادی آنها هستند .

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری زنان ایران ، به گزارش جان میلر رییس دفتر مبارزه با قاچاق انسان در واشنگتن ؛ برده داری مدرن در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی یکی دیگر از راههای اعمال خشونت علیه زنان است .

همچنین مجله میز در سال 2007 گزارش داد، که قاچاق جنسی پس از قاچاق مواد مخدر پرسودترین صنعت جرایم در دنیا به شمار می رود و قربانیان قاچاق در امریکا بیشتر در نیویورک ، تگزاس، فلوریدا و کالیفرنیا پراکنده اند .

اکنون این سؤال پیش می آید که چرا امریکا با ادعای پرچمداری حمایت از حقوق بشر یکی از پیشگامان دریافت سالانه 14500 تا 17000 زن و کودک به عنوان برده معرفی شده است ؟

با این وجود هنوز هم مشاهده می کنیم که چگونه دولتمردان کشورهای غربی و امریکا همچنان بر طبل فراهم کردن شرایط آزادی برای زنان می کوبند و متأسفانه بسیاری از زنان نیز گوش خود را برای شنیدن آوای گوش خراش طبل این دولتمردان تیز کرده اند .

سازمان ملل ، کنفرانس های جهانی زیادی در خصوص زنان برگزار کرده است ، سازمانی که خود را موظف به رعایت حقوق شهروندی و انسانی می داند اما تنها به ظاهر . چرا که برگزاری چنین کنفرانسهایی نه تنها به زنان کمکی نکرده بلکه بر مشکلات آنها نیز به دلیل ادعای آزادی دروغین افزوده است .

روزانه 600 زن در آمریکا مورد تجاوز یا خشونت جنسی قرار می گیرند

طبق گزارش انجمن ملی زنان آمریکا ؛ روزانه 600 زن در آمریکا مورد تجاوز یا خشونت جنسی قرار می گیرند ، همچنین زنان کم درآمد نیز شش برابر بیشتر از زنان پر درآمد در معرض خشونت جنسی مردان خود قرار می گیرند، در این میان آمار زنان سیاه پوست بیشتر از سفیدان بوده و سرخپوستان به مراتب بیشتر از هر نژاد دیگری آزار می بینند .

البته نمی توان از این موضوع نیز چشم پوشی کرد که این گونه تبعیضات و خشونتهای جنسی علیه زنان تنها موجب مشکلات جسمی زنان نمی شود بلکه طبق آمارهای منتشر شده توسط مراکز اماری کشورهای مدعی آزادی، زنان در این میان به بسیاری از بیماریهای روحی و روانی دچار می گردند و تبعات این گونه رفتارها بیشتر در روح و روان این زنان به چشم می خورد چراکه مسئله جسمی گاهی به سرعت بهبود می یابد اما در مورد مشکلات روانی افراد اینگونه نیست .

برگزاری کارگاه رد پای فمینیسم در دانشگاه تهران

کارگروه تخصصی پیرامون ردپای فمینیسم در متون درسی دوره دبیرستان و رشته مطالعات زنان و مطالعات خانواده در دانشگاه تشکیل شده است.

نیره قوی معاون فرهنگی نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه تهران، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: کشورهای اسلامی پیرامون تبیین شخصیت،‌ مسئولیت و حقوق زنان درابعاد مختلف و از سوی نگاه ابزار انگارانه غرب درراستای اهداف ناصواب و ترویج توسعه جایگاه زن از منظر تئوری های غربی و درادامه شتاب گرفتن جریانات و جنبش های مدافع حقوق زنان درجهان و به تبع آن در ایران چنین به نظر می رسد آشنا ساختن نسل جوان با دیدگاه اسلام در مسائل زنان از یک سو و بررسی و ارزیابی دقیق و نقادی علمی و واکاوی پیامدها و تأثیرات این حرکات نتیجه عصر مدرنیته است.

وی اظهار داشت: گاهی وقت ها مدافعان حقوق بشر علاقه دارند که مارا محکوم کنند که جایگاه زنان در کشور ایران نادیده گرفته می شود و در صورتیکه باوجود مشکلات متعدد در کشور اما بلوغ، آگاهی و مسئولیت پذیری نظام جمهوری اسلامی ایران اقتضاء می کند که راه را برای رشد و تعالی و محکم تر کردن بنیان های خانواده و رسالت های زنان و مردان هموار کنیم.

معاون فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه ها: هشت مارس پوچ است… بحث فمینیسم از آنجا مطرح شد که در جوامع غرب مشکلاتی برای زنان توسط خود فرهنگ غرب ایجاد شد

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری زنان ایران ، حجت الاسلام داوود رنجبران معاون فرهنگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها ضمن تأکید بر نقش زنان و همچنین پوچ خواندن هشت مارس با توجه به مشکلات و مسائل فراوانی که برای زنان غربی وجود دارد به خبرنگار ایونا گفت: در واقع بحث فمینیسم از آنجا مطرح شد که در جوامع غرب مشکلاتی برای زنان توسط خود فرهنگ غرب ایجاد شد به همین دلیل برای رفع این مشکلات غربی ها بیان کردند که زنان باید بین انسان بودن و زن بودن یکی را انتخاب کنند .

وی ادامه داد : چرا که در غرب زن را به عنوان یک انسان کامل نمی شناسند بر همین اساس طرحی دادند که زنان باید یا مرد شوند تا انسان باشند و یا در زن بودن خود باقی مانده که البته این موضوع یعنی خروج از انسانیت. بر همین اساس گروهی در غرب شکل گرفته که بتوانند حق خود را از جامعه غربی بگیرند در واقع حقی که از آنها ضایع شده است .

رنجبران اضافه کرد : تمام بحث های مطرحه شده توسط مدعیان آزادی زن و همین طور نام گذاری یک روز به عنوان روز زن یک امر فریبکارانه است. چراکه بعد از انقلاب کبیر فرانسه زمانی که یک زن فرانسوی خواهان حق رأی بود به دار آویخته شد و آمارهای فراوان دیگری که در این زمینه وجود دارد و این یعنی آزادی!

بنیاد فکری غرب در مورد زنان بسیار ضعیف و سست است

معاون فرهنگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها اظهار داشت : گرچه نسخه فمینیسم برای حل مشکل زنان در غرب پیچیده شد اما این در حالی ست که نه تنها مشکل زنان غربی حل نشده است بلکه به مشکلات آنها نیز اضافه گردیده چراکه بنیادهای فکری غرب در این زمینه بسیار ضعیف و سست است .

وی تصریح کرد : و ما مدعی هستیم که اسلام به عنوان یک دین کامل هم به عرصه های اجتماعی و حضور زنان توجه کرده و هم به شخصیت ممتاز آنها، چراکه در رشد و تعالی تعداد زیادی از عناصر اجتماعی که همان خانواده است نقش به سزایی داشته اند .

رنجبران بیان کرد : کارنامه سی ساله انقلاب اسلامی این را اثبا ت می کند که زنان در عرصه های اجتماعی ، همسر داری و تربیت فرزندان مانند مردان در عرصه های مختلف ایفای نقش کرده و حضور جدی داشته اند و ما شاهد حضور جدی زنان در مدیریتهای کلان جامعه هستیم و زنان از این طریق سکان هدایت کشتی بخش عظیمی از جامعه را در دست گرفته اند. همچنین هشت سال دفاع مقدس به دلیل همت والای زنان که براسای تعلیمات دینی و اسلامیشان بوده انجام پذیرفت .

وی در پایان گفت: تعدادی از افراد و زنان ما در مواجه با فرهنگ غرب به صورت خود باخته عمل کرده و سعی می کنند آدرس اشتباه نسخه غربی را برای حل مشکلات به درون کشور بیاورند. من نمی خواهم بگویم در کشور ما مشکلی وجود ندارد اما مشکل ما مشکل جنسیتی نیست که زن و مرد را از یکدیگر تفکیک کند .

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours