تسویه حساب، فیلم تهمینه میلانی در اکران نوروزی / روایتی از سه زن شاه بابا نمایشی از رزیتا غفاری در تالار مولوی

27 اسفند 1388

فیلم تهمینه میلانی در اکران نوروزی

خبرگزاری بین المللی زنان ایران : تسویه حساب فیلمی با چهار بازیگر نقش اصلی مطرح از جمله مهناز افشار ، لادن مستوفی ، بهاره افشاری و السا فیروز آذر با مضمونی فمنیستی به اکران نوروزی در می آید .

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری زنان ایران ، تسویه حساب داستان چهار دختر بزهکار است که به نوعی به انتقام گیری از جنس مرد می پردازند .

این انتقام گیری ها در قالب موقعیت های طنز و فاقد هرگونه روابط علی و معلولی محکم هستند و فیلم بیش از سیری منطقی وابسته به احساسات و عواطف نویسنده و کارگردان است .

از دیگر بازیگران این کار که دو سالی در توقیف به سر می برد می توان به اکبر عبدی ، سیاوش طهمورث ، رضا عطاران ، حامد بهداد ، مهدی فقیه و محمد رضا شریفی نیا اشاره کرد .

تئاتر نقشه خوانان به کارگردانی لیلا برخورداری در تالار مولوی

خبرگزاری بین المللی زنان ایران ، نقشه خوانان نمایشی که روایتی از سه زن شاه بابا یکی از شاهان قاجار است، تا بیست و هشتم اسفند در تالار کوچک مولوی به روی صحنه است .

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری زنان ایران ، نقشه خوانان اولین تجربه لیلا برخورداری در مقام کارگردان زن است، تجربه ای که بی شک می توان آن را موفقیت آمیز تلقی کرد .

این نمایش 65 دقیقه ای شرح حال سه تن از سوگلی های شاه قاجار که هر یک ضمن به اجرا درآوردن سرگذشت خود، داستان قتل شاه توسط خودشان را نیز بازگو می کنند .

این نمایش به کارگردانی لیلا برخورداری بازیگر سینما و تلویزیون ایران و با بازی رزیتا غفاری، بیتا الهیان و کیمیا موسوی در تالار کوچک مولوی به روی صحنه است .

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours