مریم بهروزی : فهرستی 5 نفره از زنان شامل یک زن ورزشکار و یک زن حقوقدان به عنوان نامزد انتخابات شورای شهر از سوی جامعه زینب

15 فروردین 1389

خبرگزاری بین المللی زنان ایران : دبیرکل جامعه زینب خبر داد که فهرستی 5 نفره از زنان شامل یک زن ورزشکار و یک زن حقوقدان به عنوان نامزد انتخابات شورای شهر از سوی این تشکل معرفی می شوند .

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری زنان ایران ، دبیرکل جامعه زینب خبر داد که فهرستی 5 نفره از زنان شامل یک زن ورزشکار و یک زن حقوقدان به عنوان نامزد انتخابات شورای شهر از سوی این تشکل معرفی می شوند.

مریم بهروزی ، دبیرکل جامعه زینب ، در گفتگو با خبرنگاران ، گفت : برای انتخابات امسال شورای شهر تهران 5 زن را به عنوان نامزد معرفی می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برای انتخابات شورای شهر از چهره های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی استفاده می کنیم، ادامه داد: چهره های سیاسی برای انتخابات امسال شورای شهر معرفی نمی شوند.

دبیرکل جامعه زینب گفت: خانم عربی، رئیس کنفدراسیون ورزشی بانوان وخانم محمدزاده حقوقدان و وکیل دادگستری،از جمله زنانی هستند که در انتخابات شورای شهر امسال معرفی می شوند.

بهروزی با اشاره به اینکه اگر تعداد اعضای شورای هر در انتخابات 15 نفر باشد، ما 5 زن را معرفی می کنیم ، ادامه داد : در صورتی که این تعداد افزایش پیدا کند، تعداد کاندیداهای جامعه زینب نیز افزایش پیدا خواهد کرد .

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours