راهپیمایی برای حجاب و برخورد با بدحجابی در اماکن صنفی

◀️  کاروان عزای ندای عصمت

بانوان شهر قم، روز چهارشنبه همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه، از محل بوستان شهید تا حرم مطهر، با عنوان “کاروان عزای ندای عصمت” راهپیمایی کردند.

به گزارش ایرنا، دراین راهپیمایی که بانوان قمی بوسیله خواهران طلبه ایرانی و غیرایرانی همراهی می‌شدند با سردادن شعارهایی در تایید حجاب اسلامی خواستار رعایت حجاب و عصمت توسط زنان شدند. راهپیمایان شعارهای “حفظ شعائر دین، رعایت حجاب است” ، “فرهنگ و فکر غربی، درحکم سراب است” ،”فریاد بانوان انقلابی ، نقشه دشمن است بی‌حجابی” و”مرگ بر آمریکا” سردادند.

حجت‌الاسلام حسین فلاح زاده ازاستادحوزه علمیه قم درپایان راهپیمایی در اجتماع بانوان، گفت: هر چند که برخی از زنان رعایت کامل حجاب اسلامی را درجامعه نمی‌کنند ولی درمقابل زنانی هستند که فریب رنگ‌ها والگوهای غربی را نمی‌خورند.

زنان قمی سرانجام در حرم حضرت معصومه تجمع کردند و با قرائت بیانیه ای خواستار رعایت حجاب و ترویج آن در جامعه شدند. در این بیانیه از رسانه‌ها خواسته شده است تا الگوی صحیح اسلامی را در ترویج کنند و به نقش عمیق و گسترده خانواده و در راستای آن عفاف و حجاب توجه جدی داشته و کلیه آثار و محصولات فرهنگی و هنری خود را در این راستا تولید نمایند.


◀️  برخورد با بدحجابی در شرکتهای خصوصی و اماکن صنفی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در راستای ارتقا طرح امنیت اجتماعی در سال جدید پلیس پایتخت برخورد با بدحجابی در مراکز و شرکت های خصوصی را در دستور کار خود قرار داده و با این موضوع به شدت برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ صبح امروز اولین نشست مشترک پلیس پایتخت با اصناف در سال جدید با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار علیپور رئیس پلیس امنیت پایتخت، سرهنگ مقدم رئیس اماکن عمومی، احمد درخشنده مسئول اطلاع رسانی تهران بزرگ، فراهانی رئیس مجمع اتحادیه صنوف و جمع کثیری از مدیران اتحادیه اصناف تهران در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

سردار رادان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، پلیس پایتخت به زودی طرح برخورد با بدحجابی در شرکت های خصوصی و مراکزی نظیر کافی شاپ ها، کافی نت ها، تالارها و رستوران ها را از سر می گیرد و با مخلان امنیت و قانون شکنان به شدت برخورد خواهد کرد.

وی در خصوص اینکه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سال گذشته بعضی از وهن ها نسبت به دین را در جامعه از بین برد یادآور شد: این طرح با موفقیت در جامعه پیاده شد و ما توانستیم از این طریق برخی وهن ها نسبت به دین نظیر کاروان های علم کشی، قمه زنی و حمل شمایل و تمثال ها را تا حدود زیادی کاهش دهیم که این امر در سایه طرح امنیت اجتماعی حاصل شد.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours