ابراهیمی: تبدیل مدال برنز به نقره برای من جذاب نبود / بانوان ایرانی در ماده500 متر سرعت بر سکوی هفتم ایستادند/ تیم بسکتبال آرارات به عنوان نماینده ایران انتخاب شد

28 فروردین 1389

ایپنا: دارنده مدال برنز رقابتهای دوومیدانی داخل سالن آسیا بعد از اعلام مثبت شدن آزمایش دوپینگ دونده قزاق و تبدیل مدال برنزش به نقره گفت: این اتفاق همیشه در رقابتهای آسیایی و جهانی رخ داده است و با توجه به اینکه مدال برنز من تبدیل به نقره شده اما من خوشحال نیستم.

اظهار داشت: این اتفاق در رقابتهای آسیایی و جهانی عادی شده است و به اعتقاد من تبدیل مدال برنز به نقره در حال حاضر دیگر جذابیتی ندارد و حتی برای دونده قزاق که برای اولین بار بود که مرتکب چنین اشتباهی شده بود ناراحت هستم.

وی ادامه داد: باید برای کار جدید قدم برداشت و به دنبال کسب مدال با ارزش تری در رقابتهای آینده و آسیایی گوانگجوی چین باشم. تاکنون اردوهای فشرده ای را زیر نظر مربی ام پشت سر گذاشته ام و با این شرایط بیشترین فشار تمرینات را برای مسابقات گوانگجو گذاشته ام و به کسب مدال در این رقابتها امیدوار خواهم بود.

ابراهیمی رکورددار دوهای ۱۵۰۰متر، ۳۰۰۰ متر،۳۰۰۰ متر بامانع و ۵۰۰۰ متر ایران تصریح کرد: در حال حاضر تغییرات جدیدی را در روال برگزاری برنامه های تمرینی برای حضور موفق در رقابتهای اسیایی در پیش رو دارم و امیدوارم با این روند بتوانم رکورد خوبی را در این میدان سخت برجای بگذارم.

وی با اشاره به اینکه در مسابقات آسیایی در ماده ۱۵۰۰ متر به میدان خواهد رفت، تاکید کرد: البته یکی از دونده های خوب تبعه آفریقا “دانا تیلور” که با وجود کسب ورودی به مسابقات المپیک نتوانست به دلیل مصدومیت در این رقابتها به میدان برود در حال حاضر به دلیل شغل همسرش در ایران به سر می برد و خوشحالم که به عنوان یک حریف تمرینی در کنار من خواهد ماند و برای ارتقای ورودی لازم به من کمک خواهد کرد.

بانوان ایرانی در ماده500 متر سرعت بر سکوی هفتم ایستادند

همچنین رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در بخش پیست پیگیری شد و مریم عابدی از کشورمان موفق شد در رشته “امینیوم” در جایگاه هشتم قرار بگیرد.

ایلنا: تیم دوچرخه سواری بانوان ایران با ترکیب زهرا صادق زاده و مریم پور حسین در ماده 500 متر سرعت، در جایگاه هفتم آسیا قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، همچنین رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در بخش پیست پیگیری شد و مریم عابدی از کشورمان موفق شد در رشته “امینیوم” در جایگاه هشتم قرار بگیرد.

در دور مقدماتی رشته 200 متر سرعت نیز از میان 16 رکاب زن راه یافته به مرحله یک هشتم، امیر خدیوی و رضا جبرئیلی از تیم جوانان و محمود پراش و فرزین عرب از تیم بزرگسالان جواز حضور در این مرحله را دریافت کردند. این رقابت ها به دلیل وزش باد شدید و گرد و غبار متوقف و ادامه رقابت ها به عصر امروز موکول شد.

تیم بسکتبال آرارات به عنوان نماینده ایران انتخاب شد

خبرگزاری بین المللی زنان ایران : تیم بسکتبال آرارات بانوان به عنوان نماینده ایران در نخستین دوره رقابت های قهرمانی باشگاه های غرب آسیا حضوری قدرتمندی خواهد داشت .

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری زنان ایران ، دبیر فدراسیون بسکتبال بانوان در گفتگو با خبرنگار ایونا در خصوص برنامه های سال جاری گفت : تیم بسکتبال بانوان آرارات پیش از حضور در رقابت‎های قهرمانی باشگاه‎های غرب آسیا به منظور آماده‎سازی هر چه بیشتر در یک تورنمنت چهار جانبه که در سوریه برگزار می شود نیز شرکت می کند .

ادت آقاجانیان دبیر فدراسیون و سرمربی بسکتبال آرارات بانوان افزود : مسابقات باشگاه های غرب آسیا در اواخر خرداد ماه قرعه کشی می شود و تیم کشورمان 14 تیرماه عازم عراق خواهد شد

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours