پس از تار و مار ان. جی. اوهای زنان، مرکز امور زنان ریاست جمهوری می خواهد بانک اطلاعاتی ان. جی. اوهای زنان راه بیاندازد!!!

31 فروردین 1389

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری زنان ایران ، فریبا سوری معاون اجتماعی و توسعه مشارکت های مردمی مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در نخستین نشست خبری مرکز با بیان عملکرد سال گذشته این معاونت در خصوص اولویتهای مهم مرکز در حوزه اجتماعی گفت : با طرح تشکیل کمیته دختران جوان و سیاستگذاری های لازم در این زمینه سعی براین است مشکلات و معضلات این قشر از جامعه با کمک خود آنها رصد مورد برسی قرارگیرد .

سوری شناسایی و ایجاد بانک اطلاعاتی سازمانهای غیر دولتی و مردم نهاد فعال در حوزه زنان را از دیگر اولویتهای این معاونت برشمرد و ابراز داشت : برای اولین بار شناسایی و ایجاد بانک اطلاعاتی سازمانهای مردم نهاد فعال در حوزه زنان توسط معاونت اجتماعی مرکز صورت می پذیرد و تلاش می کنیم با ارائه تعریفی از دستورالعملهای اجرایی این سازمانها فعالیتهای شبکه های اجتماعی در این حوزه را سامان بخشیم .

معاون اجتماعی مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به سفرهای استانی رئیس مرکز امور زنان و خانواده اشاره و تصریح کرد : هر چند رئیس مرکز هیات دولت را در سفرهای استانی همراهی می کند اما این سفرها را برای آشنایی با مسائل و مشکلات زنان در کشور کافی ندانسته و به همراه معاونان خود سفرهایی را به برخی استانها جهت شناسایی و رصد مشکلات ومعضلات جامعه زنان انجام داده و ادامه این امر نیز از جمله برنامه همای تعیین شده مرکز در سال جاری است .

سوری ارتباط بیشتر و مفیدتر با سازمانهای متولی در حوزه زنان را از دیگر محورهای این معاونت در سال جاری دانست و در خصوص ورزش بانوان گفت : تلاش می کنیم ورزش بانوان را از حد عمومی فراتر برده و به قهرمان پروری نزدیک تر سازیم .

وی ادامه داد: در حالیکه تاثیر ورزش به سلامت جسمی و روحی افراد اثبات شده تعهد داریم به منظور ایجاد نشاط در میان زنان شاغل با ارائه طرحی به مجلس ساعاتی از مدت زمان کاری زنان شاغل را به ساعت ورزش اختصاص دهیم .

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours