برگزاری کنسرت برای زنان توسط هنگامه اخوان در تالار وحدت و آوا پازوکی در فرهنگسرای نیاوران

27 تیر 1389

کنسرت هنگامه اخوان در تالار وحدت برگزار می شود

کنسرت گروه موسیقی “بهار” به سرپرستی و آواز هنگامه اخوان پنجشنبه 31 تیرماه و جمعه اول مرداد ساعت 17 در تالار وحدت ویژه بانوان برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، در این اجرا 15 قطعه بر روی اشعاری از سعدی ، ملک الشعرای بهار،هاتف اصفهانی ، عارف قزوینی ، امیر جاهد و محمدرضا شفیعی کدکنی در دو بخش و به نفع بنیاد خیریه فیروزنیا اجرا خواهد شد.

بخش نخست این اجرا با مقدمه “گبری” در آواز ابوعطا آغاز می شود و با قطعات “حجاز” ،”آواز چهارپاره”،تصنیف “امان از هجران یار” و ” جوانان وطن” ادامه می کند و با “آواز دیلمان” به پایان می رسد.

بخش دوم اجرای گروه موسیقی “بهار” با پیش درآمد در ماهور آغاز می شود و با تصنیف “مرغ سحر”، “گردش فروردین “، آواز “شکسته”،آواز “دلکش”، “ضربی شکسته” ادامه پیدا می کند؛ پایان بخش این قسمت از کنسرت هم به اجرای تصنیف “زفروردین” اختصاص دارد.

لازم به ذکر است در این کنسرت بیتا رضوی نوازنده “تار”،آذر زرگریان “سه تار”،نغمه فرهمند “تنبک”،مرجان راوندی “عود” و بهنوش بهنام نیا “کمانچه” از جمله نوازنده هایی هستند که هنگامه اخوان را همراهی می کنند.

اجرای کنسرت “آوای شورانگیز” در فرهنگسرای نیاوران

نخستین کنسرت گروه موسیقی “آوای شورانگیز” به سرپرستی و آواز آوا پازوکی ویژه بانوان در تاریخ 29 تیرماه ساعت 16:30 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، این کنسرت در دو بخش برگزار می شود در بخش نخست پیش درآمد “چهارگاه” ،تصانیف “هزاردستان”،”می گذرم” ،”زدست محبوب”،”زمن نگارم” در دستگاه چهارگاه و ماهور اجرا می شود.

بخش دوم این کنسرت به اجرای قطعاتی چون”سنگ خارا”،”موسم گل”،”غروب در باد”،”درمیان گلها” و “خوشه چین” در آواز دشتی و آواز اصفهان اختصاص دارد.

لازم به ذکر است غزل مهدوی نوازنده پیانو، پدیده احرار نژاد “تار”،و نازنین پدرثانی از نوازندگان این گروه موسیقی هستند که در نخستین اجرای آوا پازوکی را همراهی می کنند.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours