تور شبانه تهران گردی ایده بانوی تهرانی!

6 مرداد 1389

سایت خبری اتاق بازرگانی تهران: این تورها که ایده پرداز آن خانم «رقیه حاتمی پور فرشی» است با هدف ایجاد فضای گردشگری برای افرادی که در طول روز مشغله کاری به آنها فرصت بازدید از جاذبه های توریستی و تفریحی تهران را نمی دهد برنامه ریزی شده است .

به طوری که برای پشت سر گذاشتن ازدحام و شلوغی در طول روز به ویژه در بافت قدیم شهر تهران وهمچنین به لحاظ مساعد بودن هوا در شامگاهان برای استفاده از جاذبه های طبیعی نظیر پیاده روی در پارک ها و کوهپیمایی و استفاده از تفرجگاه ها و شهر های بازی نظیر پارک ارم و کارتینگ های آزادی همچنین اماکن زیارتی نظیر شاه عبدالعظیم وسایر مکان های استان تهران نیز که دارای جذابیت هستند در برنامه ریزی ها در نظر گرفته شده است .

در حال حاضر پنج برنامه در زمینه های طبیعت گردی تاریخی ،تفریحی ، زیارتی تنظیم شده که به زودی به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید .

فلامینگو امیدواراست با اجرای این طرح از بی برنامگی واتلاف وقت وتردد های بی هدف شهروندان کاسته و برگزازی برنامه های مناسب تهرانگردبی در شامگاهان بتواند در ساماندهی اوقات فراغت و شناساندن بی از پیش جاذبه های گردشگری به عموم مردم گام موثری بردارد.

متقاضیان می توانند جهت ثبت نام با تلفن ۲۲۲۲۴۰۱۴ و فاکس ۲۲۲۵۰۵۳۲ ۰۲۱ تماس حاصل فرمایند. (اعضای شورای بانوان از تخفیف ویژه برخوردار خواهند بود.)

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours