فرشته روح افزا، استاد دانشگاه منچستر انگلستان: فمینیسم بازیچه یهود است!!!

9 شهریور 1389

به گزارش خبرگزاری ایونا از شهرکرد، دکتر فرشته روح افزا روز گذشته در جمع دانش پژوهان طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه شهرکرد اظهار داشت: مکتب فمینیسم به هیچ عنوان تامین کننده حقوق واقعی زنان نبوده و دامی است که توسط صهیونیست‌ها پهن شده است.

وی با اشاره به مسئله بحران هویت در غرب گفت: هر ساله در انگلستان 43 هزار کودک بی‌سرپرست متولد می‌شود که بعدها آسیب‌های اجتماعی خود را نشان می‌دهد.

روح افزا افزود: در برخی کشورهای غربی حقوق کارکنان زن معادل 70 یا 80 درصد مردان پرداخت می‌شود و در غرب حقوق زن و مرد آن طور که ادعا می‌کنند، برابر نیست.

وی اضافه کرد: شاید بتوان گفت که در طول قرن بیستم فمینیسم یکی از جنجال انگیزترین جنبش‌های اجتماعی و فکری در سطح جهان بوده است و بسیاری از دگرگونی‌های سیاسی و حقوقی در وضعیت زنان در جوامع مختلف را می‌توان در وهله نخست ناشی از این جنبش دانست.

استاد دانشگاه منچستر انگلستان و محقق امور زنان و خانواده ادامه داد: حضور زن در عرصه عمومی به صورت مختلف از جمله اشتغال در حوزه اقتصادی و رده‌های مختلف مناسب دولتی حق رأی عضویت در پارلمان‌ها، کابینه‌ای دولت و قوه قضائیه بهره مند شدن از حقوق مدنی و غیره از جمله این تغییرات است.

روح افزا تصریح کرد: از سوی دیگر گاه دگرگونی‌هایی چون تزلزل در نهاد خانواده، کاهش ازدواج، افزایش طلاق، برخوردهای تخاصم آمیز زنان و مردان، زیر سؤال بردن برخی سنت‌های دیرینه که بنیان ثابت اجتماعی دانسته می‌شود از تبعات و حتی شاخص توجه رشد و گسترش فمینیسم تلقی می‌شود.

وی ره‌آورد تفکر فمینیسم در جهان غرب را عریان شدن زنان، متلاشی‌شدن خانواده و عدم امنیت اخلاقی در جامعه عنوان کرد و گفت: جنبش حمایت از زنان با ادعای رهایی این قشر از ستم‌ مردان و مبارزه با تفکر مردسالاری سنتی که منجر به تحقیر و بردگی زنان در تفکر مدرن شده، نشأت گرفته از جهان غرب است.

روح افزا خاطرنشان کرد:‌ بانوان جامعه باید آگاهی کاملی در رابطه با دستاوردهای غرب داشته‌باشند.

وی یادآور شد:‌ بزرگترین اشتباه تفکر فمینیسم این است که تفاوت‌های فطری و طبیعی زن و مرد انکار می‌شود که این امر موجب بسیاری از معضل‌های روابط زن ومرد در خانواده و جامعه شده است.

روح افزا اضافه کرد: غرب با نقشه‌ای که برای زنان جهان با عنوان فمینیسم کشیده، می‌خواهد ظلمی که تاکنون در حق زنان شده، جبران کند درحالیکه این ترفند برای آنها دردسرساز شده و آنها را در منجلاب بی‌بند و باری و لاقیدی گرفتارکرده است.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours